نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت ضمنی از رئیس جمهوری آمریکا به دلیل دخالت در امور داخلی رژیم پیرامون طرح تغییرات قضایی انتقاد کرد.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که تلویزیون رسمی این رژیم پخش کرد، گفت: من هرگز در مورد بحث‌های داخلی در سایر دموکراسی‌ها اظهار نظر نکرده‌ام، برخلاف دیگر رهبران خارجی که نظر خود را در مورد آنچه در “اسرائیل” می‌گذرد، بیان می‌کنند. آنها درباره همه اتفاقات اسرائیل اظهار نظر می‌کنند؛ اما درباره شورش در فرانسه هیچ نظری ندارند. آنها حق دارند نظر خود را بیان کنند؛ اما در «یک دموکراسی مستقل مانند اسرائیل» این نمایندگان منتخب هستند که تصمیم خواهند گرفت.


پیش از این دولت آمریکا انتقادات شدیدی به اقدام کابینه نتانیاهو برای اجرای طرح اصلاح دستگاه قضایی وارد کرده بود که اپوزیسیون آن را کودتا می‌داند.


در همین راستا، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته از رهبران رژیم صهیونیستی خواست در تصویب طرح جنجال برانگیز تغییرات قضایی عجله نکنند. وی گفت: رهبران اسرائیل نباید در این موضوع عجله کنند، این منطقی نیست. آنها باید روی وحدت و دستیابی به اجماع تمرکز کنند. از نظر دوستان اسرائیل در کاخ سفید به نظر می‌رسد این طرح به جای اتحاد بیشتر موجب دودستگی شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *