همزمان با وجود اخبار درباره اختلاف نظر میان مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا بر سر ادامه جنگ غزه، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا شامگاه یکشنبه اعلام کرد از نظر واشنگتن زمان آن رسیده که رژیم صهیونیستی از شدت جنگ در نوار غزه بکاهد.


به گزارش ایسنا، «جان کربی» سخنگوی این شورا به شبکه تلویزیونی «سی بی اس» گفت «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به تازگی از منطقه بازگشته است و واشنگتن با رژیم صهیونیستی انتقال به مرحله عملیات با شدت کمتر را به طور کامل بررسی کرده است. از نظر واشنگتن زمان آن رسیده که رژیم صهیونیستی وارد این مرحله از جنگ شود.


وی افزود: در جنگ غزه به مرحله جنگ با شدت کم نزدیک شده‌ایم.

این در حالی است که پیشتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنگ غزه چندین ماه دیگر ادامه خواهد داشت و منابع می‌گویند کاخ سفید به دلیل مخالفت نتانیاهو با درخواست‌های آمریکا درباره جنگ غزه از نتانیاهو ناامید شده است.

کربی در ادامه به وضعیت سلامتی «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا پرداخت و گفت پزشکان آستین معتقدند نیاز است او بیشتر تحت نظر بماند.


کربی همچنین به حملات اخیر آمریکا و انگلیس به مواضع انصارالله یمن اشاره کرد و گفت ایالات متحده آمریکا دنبال درگیری با انصارالله نیست و مدعی شد این حملات تاثیر خوبی داشته است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *