https://mvm5086.ir/wp-content/uploads/2023/07/ARRIZO-5-scaled.jpg

 بررسی چری آریزو 5

مجموعه MVM برای تهيه و توزيع قطعـات و لوازم يدكي خودرو تلاش می نماید تا ضمن ارایه محصولات اصلی و دارای استانداردهای لازم، اسباب رضایت مشتريان محترم را فراهم آورد.

کمپانی چری در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های شگرفی را تجربه نموده است و عرضه محصولات متنوع و با کیفیت گواه این موضوع است.

آریزو 5 یکی از موفق‌ترین محصولاتی است که چری تاکنون در کشورمان عرضه نموده؛ نه این‌که برترین عضو خانواده باشد

رانندگی با این سدان خوش‌استیل چری لذت‌بخش است. این خودرو دارای سواری نرمی بوده و فرمانپذیری خودرو قابل قبول است. پایداری و هندلینگ خودرو در سطح بالایی قرار دارد به طوریکه حتی در سرعت‌های بالا نیز این پایداری قابل قبول است.

در خصوص میزان جادار بودن ماشین هم باید گفت مهندسان چری موفق شده‌اند فضای داخل را به خوبی مدیریت کنند به شکلی که علیرغم ابعاد نه‌چندان بزرگ بدنه با اتاق نسبتاً جاداری طرف هستیم، که توانایی میزبانی از 4 سرنشین بزرگسال و یک کودک (و یا 5 نفر با جثه متوسط) را خواهد داشت.

طبق ادعای کمپانی، آریزو 5 در هر صد کیلومتر (شرایط رانندگی ترکیبی) به 6.9 لیتر بنزین نیاز دارد، که البته این عدد مربوط به شرایط استاندارد است و در دنیای واقعی 10 الی 15 درصد به آن اضافه می‌شود.

چری آریزو 5  یک سدان اقتصادی است که با طراحی خوب، شتاب مناسب و آپشن‌های کافی به شما حسی نزدیک به خودروهای نیمه‌لوکس را می‌دهد

نمایندگی فروش قطعات مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید کلیه لوازم یدکی را از سرتاسر کشور سفارش دهید.

مهمترین مزیت MVM قیمت مناسب قطعات یدکی MVM است و سفارش مشتریان با تمام استانداردهای لازم، با قیمت پائین تر به مشتریان محترم تحویل می گردد.

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *