ایسنا/اصفهان مربی اسبق بدنسازی تیم‌ملی فوتبال دانمارک گفت: مربیان ایرانی در مجموع خوب هستند و پتانسیل بالایی دارند، البته باید در جنبه‌های مختلف مربیگری تغییراتی ایجاد شود.


دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال به میزبانی باشگاه سپاهان در اصفهان با تدریس پروفسور ماگنی موهر از دانمارک برگزار شد.


این مربی بدنساز در تیم ملی دانمارک در جام جهانی ۲۰۰۲، آنالیزور مسابقه باشگاه یونتوس مدرس این دوره در ۲ بخش تئوری و عملی بود و تمرینات استقامتی در فوتبال، آینده فوتبال مدرن، تمرینات شدید در فوتبال، بلوغ بیولوژیکی و تمرین بازیکنان جوان فوتبال، تمرینات توان در فوتبال، خستگی در فوتبال، آزمون‌های آمادگی در فوتبال و سنجش آمادگی جسمانی در بازیکنان جوان فوتبال را تدریس کرد.


موهر پس از اتمام این دوره تخصصی با تاکید بر اینکه امکانات بدون داشتن علم روز و کار حرفه‌ای مشکلی را حل نخواهد کرد، اظهار کرد: باید با درک بازی و نیازهای فیزیولوژی و محدودیت‌ها، تمرین‌ها را طراحی کنیم، سبک‌های مختلف تمرین که روی عملکرد بازیکنان اثر می‌گذارد را بررسی کردیم و برنامه‌ریزی پیش‌فصل و در طول فصل را کار کردیم. اطلاعات جدید در خصوص ارتباط علم بدنسازی با فوتبال را طی ۴ روز ارائه کردم و روش‌های تمرین و آماده کردن تیم برای بازی را کار کردیم.


او در خصوص سطح مربیان ایرانی گفت: قبلا در ایران بوده‌ام و دیدگاه در خصوص مربیان ایرانی دارم، برخی از آن‌ها باتجربه هستند و تحصلات دانشگاهی دارند، در مجموع خوب هستند و پتانسیل بالایی دارند و باید در جنبه‌های مختلف مربی‌گری تغییراتی ایجاد شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *