ایسنا/گلستان آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه بهره‌وری باید به اصل اول اقدامات ما تبدیل شود، گفت: باید در تمامی اجزای ادارات تحول را شاهد باشیم.


آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج شنبه در نشست توسعه زنجیره های ارزش و شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه مدیران باید قبل از محاسبه و نظارت بیرونی خودش بر کیفیت کارش نظارت و محاسبه کند، اظهار کرد: تحول و رونق زمانی اتفاق می افتد که مدیران جهادی، بی وقفه و بدون توجه به تشکر کردن یا نکردن دیگران پای کار باشند.


وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در دولت افزایش اشتغال و کاهش بیکاری است، افزود: من از همه مدیران استان می خواهم در این حوزه با جدیت و بدون ذره ای تردید وسط میدان باشند.


رئیس جمهور با تقدیر از همت استاندار و مدیران استان گلستان به دلیل اجرای دقیق و سریع مصوبات سفر نخست، خاطرنشان کرد: امروز باید ادامه مسیر را با کمک دولت و توجه جدی به بهره وری پیش بروید.


آیت الله رئیسی پیگیری رفع موانع تولید و حمایت از بخش خصوصی را یکی دیگر از مطالبات دولت از همه مدیران دانست و گفت: پرهیز از حاشیه و دعواهای سیاسی و اداری و … را ضرورت و الزام توسعه در کشور دانست و گفت از مجادله و برهم زدن وحدت میان مدیران بپرهیزید.


وی با تاکید بر اینکه مردم به خوبی تفاوت پرکاری و بی اعتنایی به وظایف را می دانند، ادامه داد: یقین بدانید رفیع کردن نام شما با خداوند متعال است.


رئیس جمهور از تماس اخیر خود با رئیس جمهور ترکمنستان خبر داد و گفت: ایشان با قاطعیت بر تداوم و ارتقای همکاری با ایران به ویژه استان‌های مرزی تأکید کردند.‌

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *