هیچ رقابتی بین آنچلوتی و ژاوی تا به حال بدون گل به پایان نرسیده و تنها یک بازی دو تیم کمتر از دو گل داشته است.


به گزارش ایسنا، دو تیم رئال‌ مادرید و بارسلونا یکشنبه‌شب در سوپرکاپ اسپانیا برابر هم به میدان می‌روند. هشت بازی رسمی بین این کارلو آنچلوتی و ژاوی هرناندس تاکنون برگزار شده است: چهار بازی در لیگ، دو بازی در کوپا دل‌ری و دو بازی در فینال سوپرکاپ اسپانیا. میانگین ۳.۵ گل در هر ال‌کلاسیکو نشان‌دهنده این است که جدال بین این دو مربی همیشه جذاب و پرگل بوده است. در این هشت رویارویی رئال مادرید ۱۴ و بارسلونا هم ۱۴ گل به ثمر رسانده‌ است؛ این یعنی توازن قدرت.


آنچلوتی از هشت تقابل رسمی برابر ژاوی چهار ال‌کلاسیکو را برده و ژاوی نیز در همین تعداد بازی تیمش را برنده از زمین خارج کرده است. رئال‌ مادرید و بارسا در ۱۶ ال‌کلاسیکوی اخیرشان (شامل بازی‌های دوستانه در ایالات متحده) فقط یک بار مساوی کرده‌اند.


آنچلوتی – ژاوی گلزنی را تضمین می‌کند


هیچ رقابتی بین آنچلوتی و ژاوی تا به حال بدون گل به پایان نرسیده و تنها یک بازی دو تیم کمتر از دو گل داشته که برد یک بر صفر بارسلونا در آخرین نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری بود. کارلتو که با ۱۰ عنوان قهرمانی در رئال مادرید تنها یک قهرمانی با رکورد زین‌الدین زیدان فاصله دارد، امیدوار است یازدهمین جامش را با رئال به دست بیاورد.


این اولین جام‌ ۲۰۲۴ برای رئال و بارسا است و ژاوی نیز دوست دارد سال را به بهترین شکل برای تیمش شروع کند. چیزی که قطعی است این است که توازن چهار برد هر مربی در ال‌کلاسیکو یکشنبه‌شب در ریاض از بین خواهد رفت.


نکته جالب اینکه بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی یکشنبه‌شب بدون دروازه‌بان اصلی به مصاف هم می‌روند. مارک آندره تر اشتگن از بارسلونا و تیبو کورتوآ از رئال مادرید مصدوم‌اند و غایب این بازی لقب گرفتند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *