ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم والیبال سپاهان گفت: خطاهایی داشتیم که موجب شد بازنده شویم. باید خوب بازی کنیم که بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.


علیرضا جلالی پس از دیدار حساس تیم‌های اول و دوم جدول لیگ دسته یک والیبال مردان و نخستین شکست طلایی‌پوشان پس از ۱۰ پیروزی متوالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی خوبی بود. رازین تیم اول جدول است و بازی پایاپایی داشتیم. ما نیز خطاهایی داشتیم که موجب شد بازنده شویم. می‌توانستیم برنده باشیم ولی حریف کم‌اشتباه‌تر بازی کرد و برد.


وی سطح رقابت‌های لیگ دسته یک را خوب دانست و گفت: بازیکنان باکیفیتی در لیگ ۱ هستند که مستحق بازی در سوپر لیگ هستند.


جلالی در خصوص اضافه شدنش به ترکیب سپاهان در نیم فصل دوم نیز توضیح داد: چند بازی اول که گذشت رفته رفته شرایط خوب و هماهنگ‌تر شد.


کاپیتان سپاهان همچنین در خصوص چشم‌انداز آینده تیمش و بازی‌های پیش رو، تصریح کرد: مسلما بازی‌های آیندمان با تیم‌هایی است که در جدول از ما پایین‌تر هستند. البته به این معنا نیست که بازی‌های آسانی داریم. اتفافا خارج از خانه است و باید بیشتر از این بازی‌ هم تلاش کنیم.


او ادامه داد: باید خوب بازی کنیم که بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.


مصطفی سلگی، مربی طلایی‌پوشان اصفهان نیز تصریح کرد: تیم بسیار جوانی داریم. سرمایه‌گذاری کردیم و خداروشکر توانستیم جوانان اصفهان را به کشور نشان دهیم. در ست نخست تقابل با تیم نخست جدول، بازی را به جوانی باختیم. تیم مقابل باتجربه است و به راحتی می‌توانند آنالیزها را عمل کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *