ساری – ایرنا – برگزاری بازی تیم‌های شهروند ساری با گیتی‌پسند و زندی‌بتن کلاردشت با کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال که قرار بود امروز در ساری و کلاردشت برگزار شود به دلیل وضعیت قرمز کرونایی مازندران لغو شد.


به گزارش ایرنا، مسابقات هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال قرار بود عصر امروز از ساعت ۱۶ به طور همزمان با انجام هر هفت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شود که دو تیم مازندرانی این رقابت‌ها باید در خانه از حریفان خود میزبانی می‌کردند. اما شرایط کرونایی مازندران سبب شد که ستاد مقابله با کرونای استان برگزاری این دو مسابقه لیگ برتر فوتسال را لغو کند.


رئیس هیئت فوتبال مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دو مسابقه‌ای که قرار بود امروز در ساری و کلاردشت برگزار شود لغو شد و زمان برگزاری این مسابقات نیز هنوز مشخص نیست.


رحیم درزی خلردی افزود: از یک سو آمارهای کرونایی در استان رو به افزایش است و بازیکنان و خانواده‌های آن‌ها نگران هستند و از سوی دیگر با لغو بازی‌ها از برنامه مسابقات عقب میفتیم. امروز در نامه‌ای از ستاد مقابله با کرونای استان درخواست کردیم که زمان دیگری را برای برگزاری این دو مسابقه به ما اعلام کنند تا با توجه به در پیش بودن تعطیلات سال نو از برنامه مسابقات زیاد عقب نیفتیم.


وی اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر با افزایش آمارهای کرونایی در استان یکی از دغدغه‌های خانواده‌های بازیکنان احتمال ابتلا به کرونا بود. هرچند که با لغو این بازی‌ها توسط ستاد مقابله با کرونای استان از برنامه مسابقات لیگ برتر عقب میفتیم، اما طبیعتا سلامتی بازیکنان ارجح بر برنامه مسابقات است.


رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: طی روزهای اخیر برگزاری سایر مسابقات فوتبال در استان و فعالیت مدارس فوتبال نیز تا اطلاع ثانوی لغو شد و منتظریم تا کمی وضعیت کرونایی استان بهتر شود و فعالیت‌ها به روال عادی برگردد.


زندی‌بتن کلاردشت دیدار هفته بیست‌ودوم را پنجشنبه ۲۱ بهمن در زمین فولاد زرند ایرانیان برگزار کرد و ۵ – ۲ شکست خورد. شهروند ساری نیز در بازی قبل مهمان کراپ الوند بود که شکست سنگین ۸ – ۳ مقابل این تیم را پذیرفت و پانزدهمین شکست فصل در کارنامه‌ این تیم ثبت شد.


تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت در حال حاضر با ۲۷ امتیازی که از ۲۲ بازی کسب کرد در رتبه هشتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد و خیال آسوده‌ای بابت بقا در لیگ دارد. اما شهروند ساری وضعیتی بسیار بد در جدول دارد و با ۱۱ امتیاز از ۲۲ بازی قعرنشین جدول رده‌بندی است و در فاصله چهار بازی تا پایان فصل هواداران این تیم باسابقه و قدیمی امید زیادی به بقای آن در لیگ برتر ندارند.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *