تهران – ایرنا – رئیس‌جمهور از بیمارستان انصار الغدیر بومهن که در چهار سال گذشته به صورت نیمه کاره رها شده بود، بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آن در شش ماه آینده تاکید کرد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه با حضور در بومهن از شهرستان‌های استان تهران، ضمن بازدید از بیمارستان نیمه‌کاره انصار الغدیر به وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران دستور داد اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان را تامین کنند تا در شش ماه آینده تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار بگیرد.


رئیس‌جمهور در این بازدید، وجود نداشتن بیمارستان از منطقه دماوند تا تهران را در تناقض با عدالت درمانی دانست و از نیمه‌کاره رها شدن بیمارستان انصار الغدیر بومهن که می‌تواند این خلاء را تا حد زیادی پر کند، ابراز تأسف کرد.





 


در ادامه مسئولان بیمارستان گزارشی از مشکلات و موانع تکمیل این واحد درمانی ارائه کرده و رئیس‌جمهور در همان محل، دستورات لازم برای رفع موانع مورد نظر و تامین نیازمندی‌های لازم برای تکمیل بیمارستان را صادر کرد.


بیمارستان انصار الغدیر یک بیمارستان خیّرساز است که توسط مرحوم حاج عباس جابر انصاری بنا شده و پس از فوت آن مرحوم، از چهار سال پیش تاکنون نیمه کاره رها شده است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *