ایسنا/کرمان نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به شهرستان بم، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی اختصاص داده شد که ۲۵۰ میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت و ۲۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شود.


حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۱ تیرماه در بازدید از پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۹۶ پروژه این بیمارستان با قرارداد ۱۳ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شد که ساخت این پروژه بطول انجامید و پیمانکار خلع ید شد و قرار داد بعدی ۳۰۰ میلیارد تومان بسته شد که آن هم به نتیجه نرسید.


وی افزود: قرارداد دیگری بسته شده که فعلاً با در حال انجام عملیات پروژه هستند.


غضنفرآبادی گفت: با توجه به قرارداد ساخت و تحویل ۲۴ ماهه، روند ساخت پروژه طولانی شده که امیدواریم پس از تزریق اعتبارات این پروژه به اتمام برسد.


نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس افزود: بیمارستان پاستور بم به عنوان تنها بیمارستان دولتی به بیماران شهرستان‌های جنوب شرق استان کرمان خدمات رسانی می‌کند.


وی اظهار کرد: علی‌رغم اینکه در بیمارستان پاستور فضاهای درمانی دیگری ایجاد شده، باز هم جوابگو نیست و این شهرستان نیازمند یک بیمارستان دیگر است تا با داشتن دانشگاه علوم پزشکی بحث آموزش را نیز پوشش بدهد.


غضنفرآبادی گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان بم، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی اختصاص داده شد که ۲۵۰ میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت و ۲۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شود.


وی یادآور شد: در بازدیدی که از پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی داشتیم، اعلام شد بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیشرفت قابل قبولی نیست.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربهترین مشاورین کسب و کار چه ویژگیهایی دارند

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *