تهران – ایرنا – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات یک مقام آمریکایی که گفته ما در هر جای منطقه و دنیا حضور یافتیم، سپاه قبل از ما آنجا بوده است، تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا می‌شناسد، نه موضوع.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار علی فدوی در سخرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران گفت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، این تدبیر حضرت امام (ره) بود که سپاهی بر مبنای تعالیم انقلاب اسلامی درست کنند که بتواند از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری کند.


جانشین فرمانده فرمانده سپاه اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در این ۴۳ سال توانستند به میزان قابل قبولی به وظایف پاسداری خود و تکالیفی که بر عهده دارند عمل کنند؛ دلیل آن‌هم این است که به شروطی که خداوند متعال تعیین فرموده عمل شده است.


وی افزود: دشمنان ما یعنی کسانی که به دنبال آمریکا در خصومت ۴۳ ساله با جبهه حق جمهوری اسلامی هستند، صریحاً اعتراف می‌کنند که دو عامل اساسی در انقلاب اسلامی وجود دارد که اجازه نداده موفق نشوند و حتی یک پیروزی را به نفع خود اعلام کنند؛ اولی ولایت فقیه و دومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یک مقام آمریکایی گفت ما در هر جای منطقه و دنیا حضور پیدا کردیم قبل از ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا بوده است، اضافه کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا می‌شناسد، و نه موضوع.


سردار فدوی خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم بگوییم که در همه توطئه‌هایی که دشمنان علیه ما برقرار کرده‌اند، پیروز شده‌ایم.


وی تأکید کرد: اغلب پاسدارانی که در سوریه حضور پیدا کردند، همه نیروهای جوانی بودند که گذشته را ندیدند اما به دنبال آن بودند که به توصیه‌های حضرت امام (ره) به سپاه عمل کنند. 


سردار فدوی یادآور شد: در طول تاریخ نمی‌توان اتحادی را پیدا کرد که بین جبهه‌های حق به این صورت برقرار شده و در سال‌های طولانی همه نیروهای حق‌طلب در کنار هم با جبهه کفر جنگیده‌اند. 


جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما در نخستین روزهای انقلاب اسلامی در خانه‌های خودمان با دشمنان جنگیدیم اما دلدادگان انقلاب اسلامی خیلی سریع به حرف امیرالمؤمنین علی (ع) عمل کردند که اگر شما با دشمنانتان درخانه‌های خودتان بجنگید، ذلیل می‌شوید و باید در خانه‌های دشمن با آنها بجنگید تا عزیز شوید. 


وی ادامه داد: ما با همین دیدگاه برای جنگ با دشمنان از خانه‌های خودمان خارج شدیم و آن را توسعه دادیم و هزاران کیلومتر دورتر از خانه‌هایمان با دشمن می‌جنگیم.


سردار فدوی خاطر نشان کرد: در همه مواردی که انقلاب اسلامی و کشور با آن مواجه می‌شوند، پاسداران انقلاب اسلامی به مثابه خدمت‌گزارترین افراد پای کار می‌روند؛ چه موضوع سیل و زلزله باشد، چه گرفتاری کرونا، برای ما پاسداری از انقلاب اسلامی یک فرض است و باید انجام شود.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *