بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید روند نقل‌وانتقالات پرسپولیس راضی کننده بود و امیدوار است نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی و قهرمانی آسیا نیز عملکرد موفقی داشته باشد.


ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از روند نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار کرد: امسال روند نقل‌وانتقالات در پرسپولیس راضی کننده بود و شرایط خوبی داشت. امیدوارم پرسپولیس با بازیکنان خوبی که جذب کرده، نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی و قهرمانی آسیا نیز عملکرد موفقی داشته باشد.


وی درباره کار بیرانوند که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد، گفت: از نظر شخصیتی و فنی کار بیرانوند خوشایند هواداران نبود. البته بازیکن حق دارد حقوقش را مطالبه کند اما به صلاح بیرانوند نبود که برنامه را به شکلی پیش ببرد که با تیم حریفش تعامل ایجاد کند. در حقیقت او نباید تعیین تکلیف می‌کرد، بلکه باید شرایطی ایجاد می‌کرد که تیم‌ها به او پیشنهاد می‌دادند. تصور می‌کنم بعد از این او باید به فکر پرسپولیس و کسب نتیجه خوب برای این تیم باشد.


بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین در خصوص حضور ۳ مدافع در پرسپولیس و این که آیا این موضوع حاشیه ایجاد نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: حضور ۳ مدافع می‌تواند کمک حال پرسپولیس باشد و قطعا مثمرثمر خواهد بود. پرسپولیس باید عزم خود را جزم کند تا بازیکنانی را جذب کند که در شرایط سخت به درد این تیم بخورد نه این که زمان بدنسازی و قبل از شروع مسابقات عملکرد موفقی داشته باشند و زمان شروع مسابقات از نظر فنی و عملکردی به درد نخورند و کنار گذاشته شوند.


اسدی درباره جدایی کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس نیز گفت: کامیابی‌نیا بازیکن هافبک جنگنده و دونده خوبی برای پرسپولیس بود و گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر رسانده است و در زمان حضورش در پرسپولیس بازیکن تاثیرگذار و مطرحی بوده است. بنابراین جا دارد که از او و سیامک نعمتی تقدیر و تشکر به عمل آید، حال این که اگر نظر کادر فنی و باشگاه کنار گذاشتن این دو بازیکن بوده، باید به نظر آنها احترام گذاشت و این دو بازیکن باید به فکر آینده خود باشند.


پرسپولیس تیمی برای لیگ، حذفی و آسیا


وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟ افزود: پرسپولیس یکی، دو سال تا پای فینال رفت اما نتیجه نگرفت، این که بخواهیم به هواداران صددرصد قول قهرمانی بدهیم، کار سختی است ولی ایجاد انگیزه بد نیست.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرخط کشی پارکینگلینک مطالب دیگرنقد و بررسی سریال سیلو نوشته دکتر مازیار میر

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *