دبیر کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: از بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به صحن مجلس استقبال می‌کنیم.


بیژن نوباوه وطن در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به هیات رییسه خواستار بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی برای رسیدگی به صحن مجلس شدند.


وی با بیان اینکه تعداد امضاهای درخواست کنندگان این موضوع به ۱۵۰ نفر رسیده افزود: در صورت موافقت نمایندگان از بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به صحن مجلس استقبال می‌کنیم.


دبیر کمیسیون مشترک حمایت کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: طبق اصل ۸۵ قانون اساسی و با موافقت حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان بنا شد تا طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک مورد رسیدگی قرار گیرد و پس از تصویب طبق این اصل قانون اساسی بدون رسیدگی در صحن به شورای نگهبان ارسال شود.


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در حال حاضر نیز  جمعی از نمایندگان درخواست دارند که این طرح در  صحن علنی مجلس بررسی شود، تا با اکثریت آرا به تصویب برسد، کمیسیون مشترک از این تصمیم استقبال می‌کند.


وی با تاکید بر اینکه کمیسیون مشترک به صورت شفاف طرح حمایت از حقوق کاربران را بررسی کرده است، افزود: کمیسیون مشترک جلسات مختلفی را برای رسیدگی به این طرح برگزار کرد و رئیس و نائب رئیس مجلس نیز در تعدادی از جلسات کمیسیون حضور داشتند.


وی تاکید کرد: حال هم اگر تصمیم بر این باشد که بررسی این طرح مجدد به صحن بازگردد ما از اینکه مسئولیت از گردنمان  برداشته شود، استقبال می‌کنیم.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *