شهرکرد- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: دولت سیزدهم برای تحقق اهداف شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” نام‌گذاری شده است، تلاش می‌کند.


سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در جمع مردم مورز شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه معیشت، مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان مردم کشور و به‌ویژه مناطق محروم را دارد.


وی افزود: بررسی نیازها و مشکلات شهرستان کوهرنگ با هدف ارائه راهکارهایی برای رفع این مشکلات در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت انجام می‌شود.


مرتضوی تصریح کرد: توسعه همه جانبه در حوزه‌های مسکن، گازرسانی، برق‌رسانی، جاده‌سازی و سایر امور زیرساختی مرتبط با پیشرفت چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ در دستور کار قرار دارد.


وی یادآور شد: امید است بتوان با سرعت نسبت به رفع مشکلات موجود و ایجاد تحول در بخش‌های مختلف توسعه‌ای اقدام کرد.


استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود تاکنون خدمات مهم و قابل‌توجهی در مناطق مختلف کشور، استان و به‌ویژه شهرستان کوهرنگ ارائه کرده است.


غلامعلی حیدری تاکید کرد: طرح‌های قابل‌توجهی در سند توسعه شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی شده است که باید تا سال ۱۴۰۲ اجرایی شود.


وی اظهار داشت: رییس‌جمهور و مجموعه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به مناطق کمترتوسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری دارد و همین موضوع در تسریع روند توسعه مناطقی مانند شهرستان کوهرنگ تاثیر دارد.


حیدری تصریح کرد: مردم شیرینی اقدامات و فعالیت‌های مربوط به تلاش جهادی مدیران در دولت سیزدهم را خواهند چشید.


به گزارش ایرنا، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری به‌مدت یک‌روز از مناطق زلزله‌زده و محروم شهرستان کوهرنگ بازدید کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *