ایسنا/خوزستان غیبت دو مدیرعامل باشگاه فولاد و استقلال خوزستان در جلسه هم اندیشی جهت حضور قدرتمند نمایندگان استان در لیگ برتر با گله مندی رییس هیات فوتبال خوزستان همراه بود.


برای اولین بار قرار بود به همت هیات فوتبال خوزستان، این جلسه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیران سه باشگاه فولاد، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دفتر هیات فوتبال استان برگزار شود که تنها معاون مدیرکل ورزش استان و شاهین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در این جلسه حاضر شدند تا جلسه آنطور که پیش بینی می شد پیش نرود.


به گزارش ایسنا، این اتفاق در حالی رقم خورد که هیات فوتبال طی روزهای گذشته با ارسال نامه رسمی به باشگاه ها خواستار حضور آن ها در این جلسه هم اندیشی شده بود. مدیران باشگاه های غایب که گویا یکی از آن ها در تهران و دیگری در سفر به سر می برد، با فرستادن نمایندگان خود به این جلسه می تواستند به برگزاری آن و تبادل راهکارها و همفکری برای حضور قدرتمند سه تیم لیگ برتر استان در فصل بیست و سوم فوتبال کمک کند اما این کار را هم نکردند.


غیبت سرخ‌آبی‌ها در جلسه با هیات فوتبال خوزستان/طالقانی: کوتاه نمی‌آیم!


در همین راستا عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان با گله مندی از باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان، اظهارکرد: ما برای این جلسه برنامه ریزی کرده بودیم و از قبل نیز باشگاه ها را در جریان برگزاری این نشست گذاشته بودیم و انتظار داشتیم باشگاه غایب برای این جلسه و دیگر نفرات شرکت کننده ارزش قائل باشند. به هر حال هیات های فوتبال در استان ها نماینده فدراسیون هستند و به همین منظور نیز قصد ما کمک کردن به باشگاه های لیگ برتری و رفع مشکلات آن ها در حد توان بود تا بهتر بتوانند کار خود را انجام دهند.


وی بیان کرد: هیات فوتبال به عنوان متولی فوتبال در استان باید از شرایط باشگاه های خوزستانی مطلع باشد زیرا موفقیت تیم های استان در لیگ برتر و حتی سایر لیگ ها، یک مطالبه به حق مردم خوزستان است و ما هم حق ورود به مطالبه یک جامعه را داریم و این خارج از مسئولیت ما نیست. پس اگر در کار باشگاه ها ایرادی ببینیم و متوجه شویم که تیم های استان از شرایط خوب خود فاصله می گیرند این حق را داریم که هم ایرادات را متذکر شویم و هم دخالت بیشتری داشته باشبم. در واقع به عنوان نماینده مردم از باشگاه می خواهیم علت شرایط پیش آمده را توضیح داده و آن ها هم مکلف به پاسخگویی هستند.


رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: در هر صورت ما لبیک گفتیم اما متاسفانه در نخستین جلسه باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان لبیک ما را پاسخ ندادند ولی ما حسن نیت مان را نشان دادیم.


غیبت سرخ‌آبی‌ها در جلسه با هیات فوتبال خوزستان/طالقانی: کوتاه نمی‌آیم!


وی افزود: دلخوری من از این است اگر مدیران باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان که عنوان کردند در اهواز نیستند و نمی توانند حضور پیدا کنند، حداقل به احترام برگزاری جلسه، نمایندگان خود را می فرستادند. باید باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان ارزش کار را حفظ می کردند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *