ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:طی سال گذشته از تعطیلی ۲۰ واحد تولیدی در این استان جلوگیری شد.


سید عیسی حسنی روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد به تلاش هایی که در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است پرداخت و افزود: در سال گذشته تعداد ۲۳۳ جلسه در این ستاد قضایی اقتصاد مقاومتی برگزار شده و پیگیری و اجرای ۱۴۵ مصوبه جلسه در دستور کار قرار گرفته است.


 وی اظهارکرد: مجموع جلسات برگزار شده در حوزه کارشناسی و ادارات و بانکها ۴۰۳ جلسه بوده است.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد مصوبات ستاد قضایی اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری در استان ۴۹۵ ما مصوبه الزام آور و اکثراً اجرایی شده اند.


حسنی با اشاره به بازدید از بنگاه های اقتصادی در استان تصریح کرد: تعداد ۱۱۵ بازدید در سال ۱۴۰۱ از بنگاه های اقتصادی در سطح استان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این رابطه ۱۲۰ پرونده تشکیل ۱۱۲ فقره از آنها مختومه شده اند و ۸ فقره از آنها جریانی است.


دبیر کمیته قضایی اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی این ستاد ۴۱۰ فقره مکاتبه با ادارات سازمانها و بانکها و اشخاص داشته است.


حسنی تاکید کرد: طی سال گذشته از تعطیلی ۲۰ واحد تولیدی در استان جلوگیری شده است و در این واحدها تعداد  یک هزار و ۵۳۰ نفر به طور مستقیم مشغول کار بود.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۳۲ واحد اقتصادی بزرگ و کوچک احیا شده و اشتغال ۳۶۰ نفر به صورت مستقیم انجام گرفته و تنها چهار واحد به دلایل مشکلاتی که داشتند، تعطیل شده‌اند.


حسنی در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاری گفت: بسیاری از درخواست هایی که فعالان حوزه اقتصادی دارند درخواست وام، استمهال وام و مراحل دریافت مجوز که باید مستقیماً به معاونت امور اقتصادی استانداری مراجعه نمایند.


وی در پاسخ به سوالی در رابطه با انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سال جاری نیز تصریح کرد: دبیر ستاد قضایی انتخابات، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هست و گزارشات واصله به مراجع لازم در خصوص تبلیغات زودهنگام انتخابات ارسال شده است.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افرادی که از قبل اقدام به تبلیغات می کنند گزارشات آنها باید شورای نگهبان داده شود.


حسنی به موضوع خاصی که به عنوان یک فرهنگ غلط در استان در آمده است اشاره کرد و گفت: امروزه مردم در عزا و عروسی‌ها از اسلحه استفاده می‌کنند؛ مردم خودشان را برای تاوان جرایمی که در زمان انتخابات رخ می دهد از قبیل تیراندازی، توهین ها درگیری های رسانه ای آماده نمایند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرخط کشی پارکینگلینک مطالب دیگرنقد و بررسی سریال سیلو نوشته دکتر مازیار میر

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *