ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: صنایع بزرگ استان خوزستان با راه‌اندازی مراکز جوار و بین کارگاهی می‌توانند در توسعه مهارت، ارتقای مهارت شاغلان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز خود فعالیت موثری داشته باشند.


شهرام ملایی هزاروندی در نشست شورای مهارت استان خوزستان که امروز (۱۷ مهرماه) در استانداری برگزار شد، با اشاره به عملکرد، برنامه‌ها رویکرد و اهداف آموزش مهارتی، اظهار کرد: جایگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان بین سایر ادارات کل سطح کشور جایگاه خوبی است.


به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه هر کس مهارت داشته باشد بیکار نمی‌ماند، تصریح کرد: در نهضت مهارت‌آموزی، نیروی مورد نیاز استان خوزستان بیشتر در حوزه صنعت و بنگاه‌های اقتصادی متمرکز است و اداره‌کل فنی و حرفه‌ای به تتهایی نمی‌تواند این همه مطالبه را در آموزش مهارت پاسخ بدهد و نیازمند هم‌افزایی و تعامل بین‌بخشی دیگر دستگاه‌های اجرایی و صنایع کوچک و بزرگ هستیم.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: صنایع بزرگ استان خوزستان با راه‌اندازی مراکز جوار و بین کارگاهی می‌توانند در توسعه مهارت، ارتقای مهارت شاغلان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز خود فعالیت موثری داشته باشند.


ملایی‌هزاروندی گفت: نیروی ماهر و متخصص در استان خوزستان وجود دارد اما علت اینکه افراد غیربومی جذب می‌شوند قابل تامل و پیگیری است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *