کیش – ایرنا – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع و خنثی سازی تحریم ها با اولویت حفظ حقوق مردم ایران در جوامع بین المللی هدف مشترک مجلس و دولت در مذاکرات هسته ای است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور روز جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن جزیره کیش اظهار داشت: دولت سیزدهم هم اکنون به دنبال رفع تحریم ها به صورت عزتمندانه است به طوری که در مذاکرها تناسب امتیازاتی که به گروه های مذاکره داده می شود با امتیازاتی که برای ایران گرفته می شود حفظ شود.
وی با بیان اینکه این دولت آینده ایران اسلامی و معیشت مردم را به برجام گره نزده است افزود: همه در دوره قبلی مذاکره ها دیدیم که دشمنان نظام و مردم اسلامی قابل اعتماد نیستند و به همین دلیل مجلس و دولت پشت به پشت هم ایستاده اند تا رفع و خنثی سازی تحریم ها را به عنوان 2 هدف مشترک برای رسیدن به ایده آل ترین نتیجه برای کشور دنبال شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم دولت سیزدهم باید رسیدن به نقطه گریز در مذاکره را با اتکا به دانش هسته ای کشور به دست بیاورد تا بتوانیم قدرت مانور ایران مقابل طرف های مقابل را افزایش دهیم و با دادن امتیازات کمتر بیشترین امتیازات را بدست بیاوریم.


مشکلات معیشتی بار مضاعف به مردم وارد کرده است 
وی با بیان اینکه در 43 سال گذشته مردم ایران اسلامی در راه حفظ و اعتلای این نظام ایثارگری های مختلفی را داشته اند افزود: اما در نتیجه عملکرد منفی به ویژه گره زدن سرنوشت کشور به برجام در دولت گذشته هم اکنون فشار معیشت و گرانی کمر مردم را خم کرده است.
حجت الاسلام ذوالنور یادآور شد: برای رفع این چالش مجلس و دولت با وحدت رویه فعلی که دارند دست به دست هم داده اند تا کشور را از مسیر چالش ها و مشکلات خارج کنند.


حاکمیت الهی مهمترین ویژگی مقابله جمهوری اسلامی با نظام سلطه است 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای نظام سلطه از چهار لایه تشکیل شده است اظهار داشت: لایه اول شامل کشورهای اصلی از جمله امریکا، لایه دوم کشورهایی با نقش حمایتی همانند انگلیس و لایه سوم شامل کشورهای فرمانبردار همچون خرده کشورهای اروپایی و لایه چهارم کشورهای فریبکار همانند ترکیه و برخی حکام عربی است.
وی اضافه کرد: اما کشورهای مقابله کننده با نظام سلطه نیز از ۲ لایه شامل کشورهایی با ایدئولوژی دینی همانند جمهوری اسلامی و ایدئولوژی غیردینی همانند چین، روسیه، کوبا و کره شمالی است به گونه ای که می توان گفت ایدئولوژی کشورهای غیر دینی با ماهیت استکبار یکسان است و امکان دارد در بسیاری از موارد باهم همسو باشند.
حجت الاسلام ذوالنور افزود: حاکمیت الهی مهمترین ویژگی مقابله جمهوری اسلامی با نظام سلطه بوده که این وجه تمایز باعث شده اکنون انقلاب اسلامی تبدیل به یکی از قطب های مهم مقاومت علیه استکبار در جهان باشد.
راهپیمایی خودرویی همزمان به سراسر کشور با حضور اقشار مختلف کیش در یک مسیر ۱۰ کیلومتری این جزیره برگزار شد.
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اقشار مختلف مردم کیش و مسافرانی از اقصی نقاط مختلف کشور صبح امروز جمعه راهپینایی خود را از بلوار پارس آغاز و با عبور بلوارهای فردوسی، سنایی و ایران و میرمهنا در مصلای جزیره حرکت عظیم خود را به پایان رساندند.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *