رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به سربازان ذخیره‌ای که با خدمت در ارتش در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی مخالفت کرده‌اند، گفت که این رژیم با خطرات زیادی در سطوح و جبهه‌های مختلف مواجه است.


به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی خطاب به سربازان ذخیره‌ای که با خدمت در ارتش در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی مخالفت کرده‌اند، گفت: اسرائیل با تهدیدات زیادی در سطوح و جبهه‌های مختلف مواجه است. من از سربازان ذخیره ارتش می‌خواهم به وظایف ملی خود برای دفاع از اسرائیل عمل کنند. ما باید این روزها بر مأموریت امنیتی خود و همبستگی که به آن نیاز داریم، متمرکز باشیم تا بتوانیم برای هر چالشی در هر جبهه‌ای آماده باشیم.


وی گفت: ما در وضعیت کنونی اختیار این را نداریم که از مقابله با چالش‌های مأموریت‌های فوق العاده امتناع کنیم. در دوره اخیر در عملیات سپر و تیر و عملیات اخیر جنین مشاهده کردیم که جبهه‌های جنگ روی یکدیگر تأثیر می‌گذارند. در نتیجه باید در استفاده از قدرت و نیروی نظامی عقل و خرد خود را به کار گیریم. ما به دستورات مستقل و قوی نیاز داریم. در برخی موارد برای موفقیت مأموریت‌ها باید بهایی پرداخت کنیم و احتمالا این بها خون سربازان اسرائیلی است. جنگ ما تنها با یک عملیات به پایان نمی‌رسد بلکه یک برنامه‌ریزی عملی و پایدار و انعطاف پذیری حمایت مسئولان و شهروندان را می‌طلبد.


رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بیش از ۴۲۰ سرباز ذخیره (یگان کماندوهای دریایی) ارتش اعلام کردند که تا زمان توقف اصلاحات قضایی که مخالفان آن را «کودتای قضایی» می‌خوانند، در ارتش خدمت نمی‌کنند.


طرح اصلاحات قضایی اعتراضات گسترده‌ای به دنبال داشته است. این طرح به کابینه نتانیاهو اجازه کنترل کمیته تعیین قضات را می‌دهد و از قدرت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی می‌کاهد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *