ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان از هم اکنون برای بهره‌گیری از فرصت سفر ریاست جمهوری به هرمزگان، برنامه‌ریزی و تلاش کنند تا دور دوم سفر مانند دور اول برای استان پربار و پر برکت باشد.


احسان کامرانی امروز (سی‌ام آذرماه) در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: فلسه وجودی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت بی منت به مردم است.


وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی با بسیج امکانات زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم را در سطح شهرستان بندرعباس در دستور کار قرار دهند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس به استان، تصریح کرد: سفر ریاست محترم جمهور فرصت مغتنمی برای تسریع در رشد و توسعه استان در بخش های مختلف است که باید به بهترین نحو ممکن از آن بهره گرفت.


کامرانی خاطرنشان کرد: تحقق کامل مصوبات و وعده های مهم دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان از مطالبات مهم مردم و ریاست محترم جمهور از مدیران است که ضروری به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: رئیس جمهور در دور دوم سفر به استان در آینده نزدیک در بدو ورود وارد بندرعباس مرکز استان خواهند شد و ضروری است فرماندار شهرستان با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مقدمات میزبانی شایسته از رئیس جمهور را از هم اکنون با برنامه ریزی مناسب مهیا کنند.


وی گفت: سفر رئیس جمهور به استان فرصت بی نظیری برای جذب منابع ملی در بخش های مختلف برای رشد و توسعه استان است و ضروری است تمام دستگاه‌های اجرایی استان از هم اکنون برای بهره‌گیری از این فرصت برنامه‌ریزی و تلاش کنند تا دور دوم سفر مانند دور اول برای استان پربار و پر برکت باشد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: زمینه برای مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسزایی برخوردار است و همه مدیران برای تحقق این مهم مسئولیت دارند.


وی تصریح کرد: دشمنان و معاندان تمام تلاش خود را برای کم رنگ کردن انتخابات بکار بسته اند ولی در مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی با همه سیاه نمایی ها به هیچکدام از اهداف خود به دلیل استقبال گسترده از پیش ثبت نام و ثبت نام انتخابات دست نیافتند.


کامرانی، تصریح کرد: با اعلام نتایج نهایی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیمه دیماه از سوی شورای نگهبان فرآیند برگزاری انتخابات وارد فاز جدیدی خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: همگان از جمله مدیران دستگاه های اجرایی، نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح هرمزگان مسئولیت دارند.


وی با تاکید بر پشتیبانی دستگاه های اجرایی از ستاد انتخابات، اظهار داشت: براساس قانون کلیه دستگاه های اجرایی در پشتیبانی از ستاد انتخابات استان مسئولیت دارند و ضروری است برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان همکاری و هماهنگی نزدیکی با ستاد انتخابات استان و شهرستان داشته باشند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات و رقابتی و مشارکتی بودن آنکه از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است با جدیت و حساسیت در هرمزگان دنبال خواهد شد.


وی گفت: در قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت های تبلیغات مناسبی برای کاندیدا ها به ویژه با راه اندازی شبکه های تلویزیونی ویژه تبلیغات می توان اشاره کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *