در فاصله ۵ روز تا رقابت‌های حساس و سرنوشت‌ساز فینال تکواندوی گرندپری منچستر، انگلیس همچنان ویزای تکواندوکاران ایران را برای حضور در این رقابت‌ها صادر نکرده است.


به گزارش ایسنا، ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و مهران برخورداری به همراه ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده، ۵ تکواندوکار ایران هستند که قرار است در رقابت‌های فینال گرندپری منچستر به میدان بروند.


این رقابت‌ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ آذر برگزار می‌شود و با وجودیکه فدراسیون تکواندو از مدت‌ها پیش مراحل اداری دریافت روادید را با سفر به ترکیه انجام داده است، هنوز ویزای تکواندوکاران ایران برای حضور در این مسابقات صادر نشده است.


البته انگلستان ویزای تیم پاراتکواندوی ایران به همراه هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو را برای حضور در این مسابقات صادر کرده و این تیم فردا سه شنبه عازم انگلستان خواهد شد اما در شرایطی که قرار است طبق برنامه تکواندوکاران ایران نیز روز چهارشنبه عازم این کشور شوند، هنوز در انتظار صدور روادید هستند.


رقابت‌های فینال گرندپری منچستر به عنوان گام پایانی برای دریافت سهمیه المپیک از طریق رنکینگ است و به ۵ نفر برتر رنکینگ در ۴ وزن المپیکی مردان و ۴ وزن المپیکی زنان سهمیه المپیک اختصاص داده خواهد شد.


اهمیت حضور تکواندوکاران ایران در این رقابت‌ها تا حدی است که مهدی حاجی موسایی در ۵۸- و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم این شانس را دارند تا با کسب مدال صاحب سهمیه المپیک شوند. همچنین در بخش زنان نیز ناهید کیانی با توجه به امتیازات خوبی که طی ماه های گذشته کسب کرد به احتمال بسیار زیاد حتی در صورت عدم اعزام به این رقابت‌ها با توجه به فاصله امتیازی با نفر بعد از خود از کشور چین تایپه، حضورش در المپیک قطعی شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *