ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن با کار کارشناسی قصد ورود بر ذهن نوجوان ما را دارد که باید هوشمندانه و با ابزار رسانه و هنر بتوانیم جوان امروز را اقناع کنیم گرچه در خراسان جنوبی نشست‌های آزاداندیشی با موضوع حجاب برگزار می‌شود. 


جواد قناعت، امروز چهارشنبه 21 تیرماه در همایش گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب در سالن شهید رجایی استانداری خراسان جنوبی، اظهار کرد: وضعیت حجاب در خراسان جنوبی مطلوب است اما بدحجابی برای این استان متدین و انقلابی حتی به صورت محدود هم زیاد است.


به گزارش ایسنا، وی افزود: در بیش از 4 دهه اخیر هر نوع دشمنی، خباثت، توطئه و فتنه ای که در ذهن بشر بوده را آمریکا با همراهی عده‌ای نفوذی در داخل، علیه ایران انجام داده است. 


قناعت با بیان اینکه آمریکا قصد دارد تاثیرگذاری ایران در منطقه را کمرنگ کند، افزود: دشمن می‌داند سرنگون کردن ایران امکان پذیر نیست؛ رمز پیروزی ایران با وجود تحریم‌های فلج کننده، دو موضوع  مکتب اسلام ناب و آموزه های دینی و پشتیبانی مردمی است. 


استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی راه اندازی کرد تا مردم همراهی با نظام را نداشته باشد و در ادامه تحریم های بسیار فلج کننده را تصویب کرد اما با اقدامات خوبی که دولت سیزدهم انجام داه است طی دو سال آینده شاهد گشایش اقتصادی خواهیم بود. 


وی با اشاره به اولین رمز موفقیت ایران یعنی مکتب آموزه های اسلام ناب، افزود: قوانین ایران براساس مبانی دینی بسته شده است و گرچه تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما ریل گذاری اسلام و نظام درست است، هرچند ضعف های جدی در وزارتخانه ها و سازمان ها وجود دارد که نیاز به تغییر و تحولات بنیادی است اما به هر حال مسیر درست است.
 


قناعت تصریح کرد: آموزه‌های دینی ما مبانی خاصی دارد که یکی از مهمترین و اصلی ترین آنها که تقابل جدی ما با غرب است، مسئله «حجاب» است، ما می‌گوییم حجاب و آنها می گویند ولنگاری، اما حجاب متانت، آزادی و مصونیت می آورد.


استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن تلفات و هزینه هایی را برای ما ایجاد و وارد کرده است، به نظر می‌آید حجاب آخرین فتنه دشمن است چراکه هر اقدامی از حمله کردن، توطئه برای جداکردن کردستان و آذربایجان و توطئه برای راه اندازی انواع جنگ را ایحاد کردند اما این فتنه‌ها جواب نداد.


قناعت با بیان اینکه تمام هدف گذاری دشمن، بر مقوله اقتصاد و حجاب است، گفت: اقتصاد با وجود تغییراتی که در عرصه های بین الملی ایجاد شده است، طی دو سال آینده گشایش خواهد داشت.


استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: توجه به فرمایشات رهبری در امر حجاب مهم است چراکه به گفته رهبری این موضوع حل می شود تنها دو قطبی مخالفان و موافقان نباید ایجاد شود. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرآموزش چاپ و بسته بندی توسط حامد ایرانپور

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *