ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه نگاه ما در دولت سیزدهم توجه عملی به اقوام و مذاهب است، گفت: ۳۲ درصد مدیران و ۵۳ درصد روسای بانک ها در گنبدکاووس، ترکمنی هستند.


به گزارش ایسنا، علی محمد زنگانه عصر امروز جمعه در جلسه مشترک شورای اداری استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس که در جریان سفر شهرستانی استاندار به این شهرستان صورت گرفت با اشاره به اینکه همدلی میان مدیران، مردم و نمایندگان و علما ضروری است، اظهار کرد: سوال من از همه شما این است که در کجا دیده اید که با اختلاف و دعوا و منازعه به پیشرفت رسیده باشند؟


وی با بیان اینکه هرجا شاهد پیشرفت و شوکت و عزت هستیم قطعا همدلی و همزبانی بوده است‌، افزود: منظور از این اتحاد، همدلی و وحدت از همه نوع است؛ یعنی هم همدلی اقوام و مذاهب و هم مدیران و مردم.


اعتبار ۲۹۷ میلیارد تومانی تملک دارایی


استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اعتبارات تملک دارایی گنبد از ۸۰ میلیارد در سال ۹۹ به ۲۹۷ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است، خاطرنشان کرد: این یعنی در همین مدت کوتاه دولت سیزدهم حدود ۴ برابر شده است.


زنگانه از تزریق ۴۰۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های گنبدکاووس در قالب اعتبارات سفر اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر گنبدکاووس را بعد از ۳۳ سال در کمتر از یک ماه آینده شروع خواهیم کرد.


وی بر لزوم برنامه ریزی لازم برای فروش پساب فاضلاب ها در گنبدکاووس تأکید کرد و گفت: خواهش ما این است که اقتصاد آب را در شهرستان فعال کنید.


استاندار گلستان با اشاره به اینکه امروز پساب فاضلاب ۵ برابر قیمت آب قیمت دارد، ادامه داد: دولت ما پوپولیستی نیست و اصلا به دنبال نمایش بازی کردن نیست و واقعا دنبال این هستین بتوانیم مشکلات اصلی و اولویت دار را حل کنیم. 


زنگانه با بیان اینکه تا کنون در حوزه رفع تنش های آبی ۲ هزار میلیارد هزینه کرده ایم، تصریح کرد: اعتبارات حوزه آبی در برخی از شهرستان ها بالغ بر ۳۷ برابر شده که در گنبدکاووس ۱۲ برابر شده است.


رشد ۳ درصدی اقتصاد استان گلستان


وی با تاکید بر اینکه رشد اقتصادی استان در سال گذشته ۳ درصد بوده است، اضافه کرد: این در حالی است که میانگین کشور ۱.۷ درصد بوده است.


استاندار گلستان از رشد اقتصادی استان در بخش صنعتی به میزان ۷.۹ درصد و کسب رتبه  پنجم کشور خبر داد و گفت: برخلاف برخی مصاحبه های نادرست برخی مدیران، من از بانک های استان راضی ام زیرا انصافا کنار ما بودند و هستند و در اعطای تسهیلات چه در فرزندآوری و ازدواج و چه در تبصره ۱۶ و ۱۸ موفق عمل کردند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *