ایسنا/اردبیل  فرمانده انتظامی استان از اجرای چهاردهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: ارزش کشفیات اجرای این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال است. 


 به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور اظهار کرد: در این راستا چهاردهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت ۷۲ ساعت و با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهیزات اجرا شد.


وی با اشاره به دستاوردها و نتایج اجرای این طرح افزود: کشف ۲۳ تن گندم، ۶ تن و ۶۴۰ کیلو آرد، ۱۵ تن و ۲۷۵ کیلو فرآورده های دامی، ۹ هزار و ۱۹۰ لیتر سوخت، ۱۶۴ هزار و ۵ قلم دارو و ۱۱ هزار و ۵۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله دستاوردهای اجرای این طرح است.


فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۴۱ نفر و توقیف ۳۸ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در این طرح خبر داد و افزود: کشف ۶۵ هزار دستگاه تجهیزات پزشکی، ۸۰۰ ثوب البسه خارجی،۴ هزار و ۶۶۰ نخ سیگارت خارجی، ۸ تن چوب،  ۳ هزار و ۸۴۸ قطعه طیور زنده از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.


تقوی ارزش کشفیات به دست آمده در این طرح را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این طرح از ۶۲ انبار بازدید؛ که ۲ انبار با دستور مرجع قضائی پلمب شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *