ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طی سال گذشته سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است.


محمد قدمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر لرستان طی سال ۱۴۰۱ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت کرده است.


وی ادامه داد: همچنین با همکاری و مساعدت بیمه سلامت خدمات خوبی را به بیماران نیازمند ارائه دادیم.


قدمی با اشاره به وضعیت آبی استان و افزایش دما در استان و احتمال وقع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها، بیان کرد: مهار آتش‌سوزی مناطق جنگلی و مراتع وظیفه ما نبوده و ارگان‌های مربوطه برای این کار بالگرد، نیرو و توان دارند اما در صورت نیاز و در حد توان در این امر کمک می‌کنیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به این‌که یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در سال ۱۴۰۰ ساخت کارخانه فرآوری گیاهان دارویی الیگودرز بود، تصریح کرد: برای اجرایی شدن مصوبه پیگیری‌های زیادی انجام دادیم که توانستیم با همکاری استانداری مجوز آن‌را بگیریم که در صورت گرفتن اعتبار در شهرک صنعتی چمن سلطان الیگودرز احداث می‌شود.


وی با اشاره به این‌که کمک‌های بین‌المللی در صورت بروز حادثه انجام می‌شود، افزود: ما در جمعیت هلال احمر لرستان توانستیم علاوه‌بر کمک‌رسانی در سطح کشور، در سطح بین‌الملل نیز به کشورهای ترکیه و سوریه کمک داشته باشیم.


قدمی با اشاره به این‌که برای جذب نیروی داروخانه هلال احمر لرستان آزمون فراگیر برگزار شد، بیان کرد: توانستیم ۴۰۰ نفر نجاتگر و همچنین ۳۲ نفر از نیروهای ایثار استان را جذب کنیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: بیمه نجاتگران ما در حال انجام است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *