ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ولایت و رهبری در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و تهدیدها در همه حوزه‌ها گفت: پرداختن به جریان ولایت مداری در بین آحاد مردم و تبیین جایگاه و نقش ولایت به عنوان لنگرگاه امن و ایمن انقلاب اسلامی باید جزو محورهای کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان باشد.


به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در جلسه ستاد برگزاری کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، دشمن ستیزی و دشمن شناسی را دو اصل اساسی تمام اقدامات فرهنگی عنوان کرد و از دست اندرکاران این کنگره خواست تا این مسئله مهم را مورد توجه قرار دهند.


وی با اشاره به تاکیدهای مستمر مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری، گفت: راهبرد اساسی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، فراگیری و اثرگذاری آن در میان اقشار مختلف مردم بخصوص طیف جوان باشد تا در نهایت بتواند به هدف غایی خود نائل آید.


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تهیه محتوای غنی برای کنگره، خاطرنشان کرد: تمام کمیته ها نگاه محتوامحور در جهت تعمیم گفتمان و جریان سازی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم داشته باشند.


وی همچنین بر خیزش همه جانبه اصحاب فکر، هنر فرهنگ و رسانه و استفاده از توانمندی افراد دغدغه مند و باانگیزه، برگزاری یادواره های شهدا در سطح محلات، اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه دانش آموزان و دانشجویان و تهیه و تولید هنرمندانه محتوای رسانه‌ای به‌عنوان اقدامات موثر و اثرگذار درخصوص برگزاری این کنگره تاکید کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *