ایسنا/همدان مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان چهارشنبه ۲۵ مرداد، شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی همدان تدفین خواهد شد.


به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سرهنگ هادی آزادی با اعلام اینکه امسال و در ماه محرم، میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: بنابر هماهنگی‌های به عمل آمده شهید گمنام شب گذشته برای تدفین در نمایشگاه بین‌المللی همدان وارد استان شد.


وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده تا زمان تشییع و تدفین، این شهید گرانقدر میهمان اقشار مختلف مردم در هیأت های مذهبی، تکایا، امامزاده‌ها و مساجد باشد، افزود: پیکر این شهید در محل معراج شهدا در کوی فرهنگیان میعادگاه زیارت عاشقان مکتب حسینی خواهد بود و امشب این شهید میهمان هیأت‌های رزمندگان ثارالله در مکان امامزاده عبدالله(ع) و پس از آن در هیأت امامزاده خضر خواهد بود.


مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده چهارشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۶:۳۰، برنامه تشییع شهید گمنام در میدان امام خمینی(ره) همدان با حضور اقشار مختلف مردم تا پیاده‌ راه اکباتان تشییع شود و حرکت کاروان خودرویی برای انتقال به نمایشگاه بین‌المللی پیش‌بینی شده است.


وی افزود: این شهید والامقام ساعت ۱۸ در مکان نمایشگاه تدفین می شود و پس از آن جمع حاضر امکان مشاهده نمایش فصل شیدایی را در این محل خواهند داشت.


آزادی یادآور شد: هر ساله برنامه تدفین شهدای گمنام براساس زمان‌بندی ستاد کل نیروهای مسلح در ایام شهادت حضرت زهرا(س) صورت می گیرد اما با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان شاهد معطر شدن فضای استان همدان به عطر شهید گمنام در این ایام خواهیم بود.


وی ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در نمایشگاه بین المللی همدان وجود دارد و در طول سال با توجه به موضوعات متنوع خود میزبان ده‌ها هزار نفر از هم استانی‌ها است. از این پس با حضور این شهید گمنام که قهرمان ملی و مکتبی است باعث ارتقاء سطح معنوی آن مکان و افزایش خیر و برکت مادی و معنوی جامعه استانی خواهد بود. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *