تماشا آنلاین، یک پایگاه خبری ویدئویی جامع است که با انتشار اخبار ویدئویی، مخاطبان خود را به روز نگه می‌دارد. در هفته گذشته، این پایگاه خبری به تعدادی از اخبار مهم پرداخت.


به گزارش ایسنا به نقل از تماشا آنلاین، با تغییر در روش انتقال اطلاعات و ارائه اخبار به صورت ویدئویی، تماشا آنلاین سعی دارد فرایند آگاهی از اخبار را آسانتر و جذاب‌تر کند.


در ادامه به تعدادی از خبرهای مهم هفته اخیر میپردازیم:


۱_ سخنگوی شورای نگهبان خطاب به فعالان سیاسی: شورای نگهبان توصیه‌پذیر نیست: سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: ممکن است در فضای سیاسی فعالان سیاسی مطالبی را طرح کنند ولی انتظار آن است که متعرض وظایف قانونی دیگر دستگاه ها نشوند و اجازه بدهند دستگاه ها از جمله شورای نگهبان به وظایف قانونی خود عمل کنند و مسئولیتی که بر عهده دارند براساس قانون و در آرامش انجام بدهند.


۲_ خیابانی: باید قهرمان آسیا شویم؛ چقدر در آسیا سوم شویم؟: جواد خیابانی می گوید بس است دیگر. چقدر در آسیا سوم شویم؟ چقدر چهارم شویم؟ الان قهرمان سوم شدن در آسیا ما هشتیم. آقای قلعه‌نویی! آقای تاج! ایران قوی، فوتبالِ قوی، ایرانِ قوی، قهرمان، ایرانِ قوی، قدرتمند یعنی باید تیم ملی در آسیا قهرمان شود و هیچی غیر از این نیست.


3_ ویرانی‌ها در غزه و بازگشت شماری از ساکنان به خانه‌های خود: تصاویر هوایی از ویرانی‌ها در غزه و بازگشت شماری از ساکنان به خانه‌های خود: در ویرانی ها دنبال وسائل شان هستند.


4_ پشت صحنه جالب مصاحبه عادل فردوسی پور و همایون شجریان در رینگ بوکس: پشت صحنه جالب مصاحبه عادل فردوسی پور و همایون شجریان در رینگ بوکس.


5_ حمله عامدانه اسرائیل به خبرنگاران در نوار غزه: از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و گسترش دایره نبرد میان رزمندگان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، بیش از ۵۰ خبرنگار فلسطینی در حملات اسرائیل به این باریکه به شهادت رسیده‌اند. صهیونیست‌ها در یکی از آخرین جنایات خود علیه اصحاب رسانه در غزه، «ساری منصور» و «حسونه سلیم» را در جریان حمله به اردوگاه «البریج» در مرکز غزه به شهادت رساندند. صدها خبرنگار با شرکت در مراسم تشییع این ۲ خبرنگار از مقابل بیمارستان شهدای الاقصی در غزه، با همکاران خود وداع کردند.


6_ ویدیوی خیره‌کننده از دومین پرتاب آزمایشی استارشیپ: روز شنبه قدرتمندترین راکت ساخت بشر یعنی استارشیپ دومین پرتاب آزمایشی خود را انجام داد که البته درنهایت در هوا منفجر شد. حالا اسپیس ایکس ویدیوی اسلوموشن هیجان‌انگیزی از ۳۳ موتور رپتور این راکت منتشر کرده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *