تهران- ایرنا-رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:تحولات منطقه ای  در شرایط کنونی اهمیت زیادی دارند انتظار این است مجلس آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای ،موضوعات اوکراین ، وضعیت دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین  را بررسی کند.


«محمد رضا پورابراهیمی» در نشست علنی امروز- شنبه(۷ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه در تذکری با اشاره به تحولات اوکراین و مذاکرات هسته‌ای  گفت: قرار است ظرف یک بازه زمانی کوتاه در مود  مسائل هسته ای تصمیم گیری شود  نمایندگان امروز صبح نامه ای را امضا کردند و درخواست داشتیم هیات رییسه جلسه  غیرعلنی به استناد آیین نامه در این زمینه برگزار کند.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:تحولات منطقه ای  در شرایط کنونی اهمیت زیادی دارند انتظار این بود هیات رییسه در جلسه امروز صبح به این موضوع می پرداخت و آخرین وضعیت و  دغدغه مجلس را در مورد مذاکرات هسته ای و موضوعات اوکراین ، وضعیت دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین  مشخص می کرد.


پورابراهیمی خطاب به نایب رییس مجلس گفت:در خواست از جنابعالی این است در نوبت دوم و اگر رای گیری شد در نوبت سوم  یک ساعت به این تحولات اختصاص پیدا کند و ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس و نمایندگان وزرات امور خارجه هم  نگرانی ها در موردمسائل هسته ای و تحولات اوکراین را  بررسی کنند.


وی افزود:مجلس به عنوان  عصاره فضایل ملت باید در تصمیمات مشارکت کند به نظر می رسد  باید در این موضوع تصمیم گیری شود.


علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به اطهارات پورابراهیمی گفت: رییس مجلس از صبح در جلسه مربوط به این تحولات است ا در شورای عالی امنیت ملی است . تیم مذاکره کننده هسته ای برگشتند و الان هم این جلسه ادامه دارد.


وی افزود: از طرف مجلس طبق قانون، این موضوع بررسی می شود  من امیدوارم در کوتاهترین زمان ممکن  قبل از اینکه کار از کار بگذرد این جلسه غیر علنی را داشته باشیم.


تهران_ایرنا_دهمین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ آغاز شد.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *