ایسنا/خوزستان مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از الکترونیکی شدن عقد و تمدید قرارداد موسسات درمانی خبر داد.


دکتر محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با پزشکان و مؤسسات متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت، فرآیند عقد و تمدید قرارداد به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر است.


به گزارش ایسنا، وی افزود: مراکز سلامت در سامانه اختصاصی به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc  ثبت نام و پس از بررسی‌های اولیه، قرارداد آن‌ها ثبت و در اسرع وقت فعال می‌شود.


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: با توجه به حرکت پیشگام سازمان بیمه سلامت در راستای دستیابی به دولت الکترونیک، درخواست عقد و تمدید قرارداد مراکز ارائه‌دهنده خدمات سلامت به صورت غیرحضوری در دستور کار قرار گرفته و از این پس مراکز سلامت می‌توانند تقاضای عقد و یا تمدید قرارداد خود را به صورت الکترونیکی به ادارات بیمه سلامت شهرستان‌ها و یا اداره‌کل بیمه سلامت استان خوزستان ارسال کنند.


رضایی عنوان کرد: به منظور سهولت در عقد قرارداد راهنمای این فرایند در سامانه شرکای کاری به نشانی  eservices.ihio.gov.ir/psc به صورت لینک قرار داده شده است.


وی با بیان کرد: دسترسی مستقیم مراکز سلامت به ادارات بیمه سلامت در سطوح استانی و شهرستانی، به منظور تسهیل در تعاملات بین ادارات بیمه سلامت و مؤسسات طرف قرارداد و صرفه‌جویی در زمان برقرار خواهد شد.


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه شرکای کاری «PSC»  و دریافت نام کاربری و رمز عبور، موسسه درمانی می‌توانند با مراجعه به زیر سامانه شرکای کاری به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc مراحل عقد قرارداد را تکمیل و یا نسبت به افزودن همکار خود در موسسه اقدام کنند.


وی تاکید کرد: سایر بخش‌های فرآیند اداری انعقاد قرارداد از طریق مراجعه حضوری کارشناسان بیمه سلامت به محل مؤسسه به منظور بازدید اولیه، صحت‌سنجی، تکمیل اطلاعات ثبت شده و مستندات مربوطه و متعاقباً تنظیم قراردادنامه، آموزش اولیه، امضای قراردادنامه و صدور ابلاغیه آغاز کار حسب ضوابط و طبق روال در چهارچوب قوانین و ضوابط سازمان پس از تایید کارشناسان انجام خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرچین و روسیه مقصد اولیه برای تحصیل دانشجویان

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *