ایسنا/فارس رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس از صدور کیفرخواست پرونده نیروهای مسلح در ‌حمله تروریستی به ‌حرم شاهچراغ‌(ع) خبر داد.


قوام کریمی چهارشنبه ۳۱ خرداد در یک کنفرانس خبری با که به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور رئیس کل دادگستری فارس برگزار شد، گفت: در بحث حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در ابتدای امر در خصوص اقدام اولیه نیروهای مسلح در این زمینه پرونده‌ای در این سازمان تشکیل شد.


او ادامه داد: این پرونده تمام مراحل خود را طی کرده و منجر کیفرخواست و صدور رای اولیه دادگاه نظامی شده و هم اینک نیز پرونده در حوزه دادگاه تجدید نظر نظامی است که به محض قطعیت یافتن اطلاع رسانی خواهد شد.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس عنوان کرد: امنیت مردم و اقتدار نیروهای مسلح ۲ مولفه همزمان سازمان قضایی نیروهای مسلح است و همانگونه که اقتدار نیروهای مسلح برای ما مهم است، امنیت مردم نیز اولویت اساسی است و هرکجا امنیت مردم به واسطه بی احتیاطی ما دچار خدشه شود سازمان قضایی نیروهای مسلح ورود پیدا خواهد کرد و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.


اراضی ملی با جدیت صیانت خواهد شد


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شیراز نیز در این نشست خبری، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و پیگیری حقوق عامه را از اولویت‌های این مجموعه دانست و گفت: یکی از اقدامات در همین راستا جلوگیری از سوء استفاده از اراضی ملی و منابع طبیعی است که این مهم را با جدیت دنبال خواهیم کرد.


سید مصطفی بحرینی افزود: بر همین اساس، سال گذشته بالغ بر پنج هزار هکتار از اراضی ملی، محیط زیست، تالاب‌ها و بستر رودخانه ها را توانستیم رفع تصرف کنیم.


او ادامه داد: در این ارتباط اولویت ما برخورد با عوامل و مسببین اصلی هم در حیطه دستگاه های اجرایی و هم اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه تصرف اراضی ملی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربهترین مشاورین کسب و کار چه ویژگیهایی دارند

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *