مقاومت اسلامی عراق امشب پایگاه ارتش ایالات متحده آمریکا در منطقه «التنف» واقع در مرزهای سوریه و عراق را هدف حمله پهپادی قرار داده است.


به گزارش ایسنا به نقل از شبکه الاخباریه، مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکا در منطقه «التنف» در مرزهای عراق و سوریه را با استفاده از یک فروند پهپاد مستقیما هدف قرار داد.


 مقاومت اسلامی عراق هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، حمله‌ای پهپادی را به پایگاه آمریکایی لتنف در سوریه انجام داده است که به صورت مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است. 


 مقاومت اسلامی عراق طی هفته‌های اخیر همزمان با اوج حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مواضع آمریکا در عراق و سوریه را بارها هدف حملات راکتی و پهپادی خود قرار داده است.


مقاومت اسلامی عراق در تاریخ هفدهم اکتبر و ۱۰ روز پس از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در تاریخ هفتم اکتبر، به آمریکا هشدار داد که به دلیل همدستی آمریکا با رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف قرار می‌دهد.


به گفته مقامات نظامی آمریکا، تاکنون بیش از ۶۰ بار پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد هدف حملات مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته که به دنبال آن، ده‌ها نفر از نظامیان آمریکایی زخمی شده‌اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *