ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرماندار هشترود با تشریح برنامه‌های هفته دولت در هشترود گفت: تمامی ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در جهت خدمت به مردم باید وحدت کلمه داشته باشند و در جهت حل مشکلات مردم به صورت شبانه روزی تلاش کنند.


جواد شتابی وش در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: افتتاح نیروگاه انرژی خورشیدی در چهار روستا با مقیاس کوچک، افتتاح مدرسه دو کلاسه در دو روستای بخش نظرکهریز، افتتاح پروژه های مشارکتی بنیاد مسکن و دهیاری ها در قالب آسفالت ریزی و جدول گذاری، افتتاح چمن مصنوعی دو مدرسه،افتتاح مسکن روستایی در چندین روستای هشترود، افتتاح گاز رسانی به سه روستا،افتتاح پروژه کابل های خود نگهدار،افتتاح پروژه پرورش ماهی و گاوداری ۱۵۰۰ راسی شیرده و مولد از جمله برنامه های هفته دولت در هشترود است.


وی گفت: همه ما باید از آرمان‌های امام راحل و شهدا تبعیت کنیم تا نظام و انقلاب، پیشرفت روز افزون در همه حوزه ها را تجربه کند.


وی افزود: برنامه های دولت باید گفته شود تا مردم با عملکرد دولتمردان آشنا شوند و دولتی ها خدمات خود را به سمع و نظر مردم رسانند.


وی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت بیش از ۱۵۰ برنامه در هشترود اجرائی خواهد شد که بیش از ۳۰ مورد از آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


شتابی وش از ایجاد ۱۳۰۰ اشتغال خرد در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرداری هشترود و بنیاد مسکن به همراه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت جهادی در جهت خدمت به مردم پای کار هستند و خود را ملزم به خدمت ادامه دار به مردم منطقه می دانند.


وی یادآور شد: با تلاش مسئولان منطقه در آینده نزدیک شاهد تجهیز آزمایشگاه مرکزی بیمارستان امام حسین(ع) خواهیم بود.


وی اضافه کرد: کلیه ادارات هشترود در راستای خدمت صادقانه و کاهش مشکلات مردم باید به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشند و دین خود را به مردم و نظام ادا کنند.


بخشدار نظر کهریزی شهرستان هشترود نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: برنامه های هفته دولت در این بخش با برگزاری چندین برنامه آغاز شده است و در روزهای آینده شاهد افتتاح کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک در سطح بخش خواهیم شد.


ابراهیم بصیری اضافه کرد: افتتاح راه روستایی ساری قیه که با جدول گذاری و زیر سازی نیز همراه بوده است به همراه چندین پروژه عمرانی از مهم ترین اقدامات بخشداری نظر کهریزی در راستای خدمت صادقانه به مردم بوده است.


وی افزود: آسفالت راههای چندین روستا و آسفالت کاری معابر چند روستا و تهیه چمن مصنوعی به مدارس حضرت فاطمه الزهرا(س) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دیگر اقدامات بخشداری می باشد.


وی یادآور شد: بهسازی بصری و بهبود راه روستاهای جغل سفلی،دمیرچی،پارالار و دو روستای دیگر از این بخش نشان دهنده اقدامات اساسی برای رفع محرومیت منطقه بوده است و این اقدامات باید ادامه دار باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *