ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تامین دو نیاز اساسی مسکن و اشتغال جوانان در اولویت قرار گیرد.


حسن ناهیدی 17 مهر در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، تاکید کرد: توقع ما از تمام دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تلاش حداکثری برای رفع نیازهای اساسی و رفع مشکل حوزه جوانان به‌ویژه مسئله‌ مسکن و اشتغال است.


وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان شرایط رشد و توسعه جامعه را در آینده رقم خواهد زد، عنوان کرد: رفع مشکلات حوزه جوانان نظیر مسکن، اشتغال و تسهیل امر ازدواج آرامش خاطر و امیدآفرینی جوانان و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم تاکید کرد: در بحث ایجاد اشتغال توجه به آموزش جدی گرفته شود و بستر مهارت‌آموزی جوانان مهیا شود.


وی اضافه کرد: در بسیاری از پروژه ها باید یک پیوست داشته باشیم که نفعی برای جوانان نیز داشته باشد و این نیازمند ورود و توجه تمام دستگاه ها است.


مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه، با اشاره به فراهم شدن شرایط برای حضور جوانان‌ در عرصه‌های بین‌المللی، گفت: حضور موثر جوانان و سازمان‌های مردم نهاد که علاقه‌مند به فعالیت در موضوعات بین‌الملل هستند، یکی از مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد.


پارسانیا با بیان اینکه هم‌افزایی و مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان به‌صورت ویژه هدفگذاری شده است، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها نیز در جهت بسترسازی استفاده از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد نگاه ویژه داشته باشند.


وی در زمینه تخصیص اعتبارات و حمایت‌های مورد نیاز برای رفع مشکلات حوزه جوانان در استان قول مساعد داد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *