ایسنا/خراسان شمالی منتخبان و برگزیدگان دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه‌ای ایثار شامگاه پنجشنبه هفت دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمع کثیری از هنرمندان در محل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد معرفی شدند.


طبق رای هیأت داوران در رشته عکس محمد رضایی و زهره لک و مهدی محبی پور از استان مازندران به عنوان نفرات اول تا سوم و اردلان حسنعلی زاده از خراسان رضوی، ابراهیم فلاح از استان مازندران داوود عامری از استان گلستان، مریم داورنیا و مجتبی براتی از خراسان شمالی قابل تقدیر شناخته شدند.


در رشته خوشنویسی فاطمه مقیمی، علی اکبر ولیزاده و محمدرضا زمانی نیز به عنوان نفرات اول تا سوم از سوی هیأت داوران معرفی شدند.


در رشته گرافیک، محمود بازدار از خراسان جنوبی، وحید فنود از خراسان جنوبی و عرشیا خسرویار از خراسان شمالی نیز به عنوان نفرات اول تا سوم از سوی هیأت داوران معرفی شدند.


در رشته کاریکاتور حامد مرتضوی از خراسان شمالی، حسین نقیب از خراسان رضوی، رضا حمیدی مطلق از استان سمنان نفرات اول تا سوم و شاهین هوشمند از مازندران و داریوش مهردلان از خراسان شمالی نیز شایسته تقدیر از سوی هیأت داوران معرفی شدند.


هیأت داوران در بخش طراحی و نقاشی، فرزانه بیگی از خراسان شمالی، امین هنر تبار از خراسان رضوی و علی محزون از خراسان شمالی را به عنوان نفرات اول تا سوم و رسول نجاری از خراسان شمالی، حسین نظارت از سمنان و احمد حبیب از مازندران را به عنوان افراد شایسته تقدیر معرفی کرد.


هیأت داوران این دوره از جشنواره در بخش دانش آموزی در رشته طراحی و نقاشی متوسطه یک و دو مریم ترکانلو، تینا رضاییان و مهشید قزلی از خراسان شمالی را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کرد.


در رشته خوشنویسی نیز هیأت داوران تسنیم پور فضلی و ستایش معینی از خراسان رضوی را به عنوان نفرات اول تا دوم معرفی کرد.


هیأت داوران در رشته عکاسی رومینا آذری، یسنا دوایی، آیسان عباس آبادی، فاطمه براتزاده، مهدیس اصغر زاده، علی دوست محمدی و هانیه دادو از خراسان شمالی را به عنوان نفرات قابل تقدیر معرفی کرد.


در رشته طراحی و نقاشی ابتدایی نیز مهدی مدحت بجنوردی، عرشیا ساوه از خراسان شمالی به عنوان نفرات اول تا دوم و امیر علی سخائی نهاد و شهبد حاتمی به عنوان نفرات سوم از سوی هیأت داوران معرفی شدند.


هیأت داوران این دوره از جشنواره متشکل از محمد کریمی مقدم، غلامرضا معروف، علی جلیل نژاد، پیمان حمیدی پور، امید شکری، احسان کمالی، عباس ناصری، مسعود بهشتی، زهره بابایی، حسین معمری استاد مقدادی و خلیل رستمی داوری بود.


نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» در خراسان شمالی (شنبه) هفته جاری با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان و هنرمندان خراسان شمالی گشایش یافت و ۲۷۰ اثر هنرمندان تجسمی شمال و شرق کشور برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد که امروز به کار خود پایان داد.


۱۴ هزار و ۴۰ اثر از استان های خراسان شمالی و رضوی، سیستان و بلوچستان، مازندران و گلستان به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی شمال و شرق کشور رسیده بود و داوران از بین این آثار ۲۷۰ اثر را به عنوان برگزیده برای نمایش انتخاب کردند.


خراسان شمالی حدود سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *