پرمدال‌ترین پاراشناگر ایران در بازی‌های پاراآسیایی گفت: کسب مدال جهانی در مسابقات منچستر انگلیس سخت است اما تلاش خواهم کرد سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنم.


شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی منچستر انگلیس اظهار کرد: من به همراه سینا ضیغمی نژاد و محمدحسین کریمی عازم انگلیس می‌شویم که به منظور تطابق شرایط آب و هوایی چند روز زودتر می‌رویم تا در جریان مسابقات دچار مشکل نشویم.


وی گفت: در این مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود و من سعی دارم در ۳ ماده ۱۰۰ متر قورباغه، ۵۰ متر کرال سینه و ۲۰۰ متر مختلط شنا کنم که البته ماده تخصصی‌ام قورباغه است و سعی دارم در همین ماده سهمیه پارالمپیک را کسب کنم.


پرمدال‌ترین پاراشناگر ایران در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در مسابقات جهانی انگلیس دارید، افزود: با توجه به حضور بهترین‌های دنیا در این تورنمنت کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست و نمی توانم قول مدال بدهم اما سعی دارم سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنم.


ایزدیار شناگران ایتالیا، کانادا و هلند را به عنوان اصلی‌ترین حریفان خود در این تورنمنت نام برد و گفت: در حال حاضر در کلاس S۱۰ دو شناگر ژاپنی حضور دارند که رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده‌اند و یقین دارم در هانگژو حریفان اصلی من برای کسب مدال خواهند بود.


وی در پاسخ به این پرسش که چقدر آماده شرکت در مسابقات جهانی انگلیس هستید؟ تصریح کرد: در یک سال گذشته تمریناتم متوقف نشده و هفته‌ای ۶ جلسه شنا و ۳ جلسه کار بدنسازی داشتم، الان نیز در شرایط آمادگی بسیار خوبی قرار دارم تا رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آبلینک مطالب دیگرروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *