طراحی به معنای اختراع پاها و افزایش اتوریتی سایت غیره است.ن. در نظر گرفتن یا برنامه ریزی نظریه حالات ذهنی و غیره. ن. طراحی, ترسیم و تهیه پروژه بر روی نقشه و تهیه نقشه برای دستیابی به یک داده شده و یادگیری مجموعه ای از راه حل ها و وظایفی است که یکی یکی انجام می شود و با هدف دستیابی به اهداف تربیتی راهب توسط دانشجویان تعیین می شود. طراحی تحصیلات باید بر اساس تعاریف فوق باشد و نقشه ها مخصوص چگونگی دستیابی به هدف تحصیل است و نه (بر و دیگران. ترجمه (1386)

تعریف تحصیلات طراحی کار ساده ای نیست زیرا در ادبیات با توجه به تعداد مقادیر تعریف و توصیف جمع می شود. در کوتاه ترین زمان ممکن, از جمله طراحی ف

رایند تربیتی تحول و انتقال اصول کلی تدریس, طرح, مواد و فعالیت های تربیتی, تربیت.مطالعه ادبیات مربوط به طراحی فرایند تربیتی نشان دهنده طراحی نام تربیتی فرایند است. بيسيپلين. تحقیقات میدانی شرح داده شده است, علم و واقعیت. این تمایز را در تعریف, طرح, تحصیلات, تغذیه, [4] خوب برای بحث در مورد موضوعات دانشگاهی, اما درست, مفید برای طراحی تحصیلی چه فراهم شده است که انجام نمی. شرح 3 [5] طراحی بیان تربیتی مروری مختصر و جامع از ماهیت تدریس طراحی نمادین فراهم می کند.(یانوکا, 2006)

“طراحی هنر تربیتی و علم برای ایجاد مواد برای محیط زیست, یادگیری یادگیری از مشکلاتی است که نمی تواند مشکلات را قادر, باید انجام شود, و غیره.) در گذشته. این پژوهش بر اساس تحقیقات نظری و عملی در زمینه شناخت و فلسفه تعلیم و تربیت و حل مساله است.”

  • اینها نمای کلی طراحی نمایش های تربیتی را تشکیل می دهند.
  • شکل 10: مروری بر رشته ” طراحی موسیقی “(6006)
  • نمایش از پنجره, نمایش از پنجره, نمایش از پنجره. :

نظریه روش های تدریس میهن سئو و عموم [7], که نشان دهنده چگونه یادگیری می گیرد در جامعه بشری, و معنای خود را بیشتر به عنوان اساس بیان است. به عبارت دیگر نظریه یادگیری برای طراح برنامه های تربیتی نمی گوید که برای رسیدن به یک هدف خاص باید کار خاصی انجام شود و فقط اساس برنامه کلی بیان این است. . مثلا, برای ایجاد یک واحد کار, تحصیلات, در عمق مطالعه از ایده های مالیاتی, بیان و یا مراحل (مراحل) که کوچک هستند, و بازخورد برای استفاده (6) و یا یک نمونه از بسیاری از نمونه, به جای نمونه هایی از بهبود یادگیری مفهومی فراهم شود (به رسمیت شناختن متوسط), یا دانشجویان به گروه های دو یا سه ایده خانواده تقسیم.

نظریه ها هنوز یک سیستم قابل قبول برای همه روانشناسان و نظریه پردازان تشکیل نداده اند. استاد و متخصص یادگیری به نظریه فعل در خود اعتقاد دارند و جنبه های قابل اجرا باید گامهایی در جهت کاربرد خود در قالب یک نظریه یادگیری داشته باشند که باید مطرح شود. به این کد. هر نظریه تربیتی مکمل نظریه یادگیری است. نظریه تعلیم و تربیت هم از نظر هدف و هم از نظر محتوا با نظریه تفاوت در یادگیری.(پارسا 1 1381 )

وقتی نظریه یادگیری توصیفی باشد اینگونه است. نظریه یادگیری باید تجویز شود و الزامات خاص و مدل ها یا مدل هایی برای تدریس مطالب به پیشنهاد تحقیق باید باشد. نظریه های تربیتی اساسا اصول و نظریه های یادگیری با هدفی مرتبط با طراحی کار تربیتی برند هستند. (جانبازان و دیگران. 2003), اگر طرح قابل اجرا است و دستور العمل های پیشنهاد شده. اما در این راستا چنین نظریه هایی باید بر اساس یک برنامه توسعه اساسی و ویژگی های محیطی باشد. (پارسا 1 1381)

طراحی مکانی برای موسیقی

اگر مسیر ورزش علوم تربیتی معمولا شامل پنج حوزه باشد: تحصیلات, برنامه درسی, مشاوره, مدیریت و ارزیابی, سپس همراه با تولید مواد اموزشی, کاربرد, مدیریت و ارزیابی برنامه های درسی, طراحی اموزش به عنوان یکی از انواع زیر قرار می گیرد.شکل زیر نشان دهنده جایگاه طراحی طراحی در کنار سایر فعالیتها و شاخههای مهم علوم تربیتی (فردانش 8 83 ص. 6)

شکل 6 11: موقعیت طراحی هموستاتیک در علوم تربیتی

این رقم از نظر پوشش تمام شاخه های موجود علوم تربیتی مطلوب نیست. اما در اینجا او به دنبال نشان دادن جایگاه طراحی و موسیقی همراه با سایر شاخه های مهم در علوم تربیتی است.

طراحی سطح میکرو

پیشبینی چگونگی ساخت کوچکترین اجزای تحصیلی و شکل دادن به این مولفهها بر اساس هدف تعلیم و تربیت به عبارت دیگر در طراحی تربیتی در سطح خرد طراح به جزییاتی از قبیل ارایه تعاریف مثلا و پرسیدن در مورد مستعمرات و تعداد مثالها و تمرینها و روشهای پیشبینی این مولفهها. مدل هایی که در سطح میکرو هستند بر اقدامات و همچنین نحوه تدریس محتوای موسیقی خاص تمرکز می کنند. این اقدامات بسیار نزدیک به کاری است که معلمان در کلاس انجام می دهند.

طراحی سطح کلان :

طراحی موسیقی در سطح کلان ترکیب و شکل گیری کل حرکت را از ابتدا تا انتها پیش بینی می کند . این سطح از طراحی بسیار نزدیک به فعالیت توسعه دهندگان برنامه درسی است. (فردا 1383 y)

  1. اهداف طراحی: * موزیکال
  2. تحقق اهداف تعیین شده
  3. محبوبیت ایده ها و روش های حافظه بلند مدت.
  4. گسترش امکان تطبیق مواد دیجیتال با محیط های مختلف موسیقی.
  5. ایجاد انتقال مهارت های سطح بالا در زندگی واقعی
  6. تسهیل انطباق با الزامات بحرانی;
  7. اما در این دوره از عمل در پروژه” طراح ” موسیقی
  8. این به متخصص برنامه درسی کمک می کند تا استراتژی ها و روش های مناسب را بشناسد..
  9. در روند تعیین ایجاد و انطباق منابع کمک می کند.
  10. اطلاعات در مورد بهترین روش ارا توصیه می کند.
  11. پیشنهادات و اظهارات: 3 در مورد عواقب یادگیری می نویسد.
  12. به تعریف سلسله مراتب و توالی اقدامات کمک می کند .
  13. به تعیین سلسله مراتب و توالی نتایج یادگیری کمک می کند .
  14. او معمولا به عنوان مدیر پروژه عمل می کند.
  15. او موتور خود را ارزیابی می کند.
  16. تعمیر و نگهداری و تولید را سازماندهی و برنامه ریزی می کند .
  17. او نقش یک سردبیر را بازی می کند.
  18. به عنوان یک طراح وب عمل می کند. (هندرسون و جرالدسون, ترجمه زمان, 1385)

اگر متغیرهای طراح یا مربی کلمات کلیدی برای وب شخصی من از نظریه حریق باشند. شناخت او از اصول یک فرایند تحصیلی موثر چنین مزایایی را به همراه نخواهد داشت. سه مجموعه از متغیرهای مهم برای یادگیری موثر هستند دانشجو, مربی, و فرایند یادگیری. باید درک کنید که سه مجموعه متغیر در روند یادگیری هستند-یادگیری 6 .(**[8] * * ترجمه شده توسط * * 1383)

علاوه بر این برای توصیف یکی دیگر از متغیرهای مهم در فرایند یادگیری درگیر در یادگیری هستند.این متغیرها در صورت فلکی شما برای او اموزش و تحصیل در اوز است.

  • اهداف یادگیری-مطالعه و طبقه بندی;
  • تجزیه و تحلیل موسیقی (تجزیه و تحلیل افراد برای مطالعه)
  • تحلیل و جایگاه دانشجویی در تربیت
  • ترتیب و سازماندهی مواد تمرینی
  • نحوه و نحوه تدریس و مطالعه محتوا
  • ارزیابی دستاوردهای دانشجویی
  • از رضوی به عنوان سخنرانی نقل شده است (برکت 81) و فعالیت موسیقی در طراحی انجام شد.
  • تعیین اهداف
  • تجزیه و تحلیل موتور
  • انتخاب محتوا و رسانه
  • تعریف سیستم ارزیابی
  • کمپ و موریسون (2003) همچنین عناصر کلیدی در فرایند طراحی را توصیف می کنند,
  • 1-ویژگی های دانشجو
  • 2-اهداف
  • * استراتژی های موسیقی
  • روشهای ارزیابی

البته این خطر باید نشان داده شود که مهمترین فرض در مورد تحصیلات سیستم سازیen است و باید هنگام توسعه ترتیب مراحلen در نظر گرفته شود. سپس موضوعات را با توجه به ترتیب مراحل در مقالات و کتاب ها توضیح می دهیم.

اهداف خود را توضیح دهید

اولین قدم در تدوین یک برنامه تعریف اهداف خود است. هدف بله است. نتایج نهایی بر اساس 6 دوره ای است که دوره ها یا موسسات تحصیلی می توانند برای تحصیل فراهم کنند. نتایج نهایی از توانایی های مشابه و نتایج نهایی دانشجویان, اعم از دانش, مهارت های عملی و روند ناشی از یادگیری, فراهم می کند که تحصیلات برای توجیه و تفسیر خود.اهداف سنگ بنای هر رگ را تشکیل می دهند. نداشتن هدف و هدف + به معنای شروع سفر بدون مقصد + بدون نقشه است . اگر اهداف y از قبل مشخص نشده باشد توصیف هر موضوعی مناسب به نظر می رسد و عدم ذکر یک ضرر محسوب نمی شود و استفاده از هر روش تدریس و استفاده از هر معیار ارزیابی منطقی به نظر می رسد. * موزیکال که هیچ هدفی ندارد هیچ معیاری برای اندازه گیری و دقت محتوا فراهم نمی کند * * * موسیقی (6 83 ص. 96 )

منبع : https://www.gilseo.ir/

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *