ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هفته دولت امسال ۶۲ پروژه با سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان حوزه اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.


جواد کرمی اول شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: طی هفته دولت امسال ۵۷ پروژه با سرمایه گذاری ۳۶۸۴ میلیارد تومان افتتاح و ۵ پروژه با اعتبار ۸۶۸۰ میلیارد تومان در استان کلنگ زنی می شود.


وی ادامه داد: با بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت امسال برای ۳۹۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود که سهم اشتغالزایی پروژه های افتتاحی حوزه اقتصادی  ۲۰۴۰ نفر و با کلنگ زنی پروژه ها نیز برای ۱۹۱۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.


کرمی اظهار کرد: طی هفته دولت سال گذشته ۴۱ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که امسال رشد ۵۱ درصدی را در این حوزه شاهدیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرهای ارومیه با ۲۱ پروژه، خوی، مهاباد و بوکان هرکدام ۶ پروژه، میاندوآب با ۵ پروژه بیشترین سهم را در طرحهای افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت در استان را دارند.


وی در خصوص صادرات از گمرکات استان نیز افزود: طی ۴ ماهه سال گذشته یک میلیارد و ۹۱۹ میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده که این میزان در مدت مشابه سال جاری ۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون دلار است که از نظر ارزشی ۱۲ درصد و از نظر وزنی ۲۸ درصد رشد را شاهدیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *