هافبک سابق تیم ملی هلند ضمن ناعادلانه بودن توپ طلای ۲۰۱۰ لیونل مسی از شکست در فینال جام جهانی ابراز ناراحتی کرد.


به گزارش ایسنا و به نقل از آس، وسلی اسنایدر در سال ۲۰۱۰ با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان و سری آ  شد و همچنین با هلند به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ نیز رسید. ‌هافبک سابق رئال مادرید، ۹ سال پس از اینکه به عنوان یکی از پیشتازان کسب توپ طلا شناخته شد، از فوتبال خداحافظی کرد.


در سال ۲۰۱۰ او سه‌گانه لیگ قهرمانان سری A و کوپا ایتالیا را با اینترمیلان به دست آورد و سپس با شکست در فینال به اسپانیا نایب قهرمان جام جهانی شد.


این ‌هافبک هلندی سال را با پنج جام از جمله سوپر جام ایتالیا و جام باشگاه‌های جهان به پایان رساند اما در نهایت در رده بندی توپ طلا چهارم شد و لیونل مسی برای دومین سال متوالی آن سال اول شد و  آندرس اینیستا و ژاوی هرناندس دوم و سوم شدند.


اسنایدر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی مصری Alhayah گفت که هنوز از این موضوع ناراضی است اما برای آن گریه نخواهد کرد. او درباره این موضوع گفت: این که من توپ طلای ۲۰۱۰ را نبردم کمی‌ناعادلانه بود. اگرچه من کسی نیستم که برای آن گریه کنم. توپ طلا یک جایزه فردی است و من ترجیح می‌دهم جام‌های تیمی‌ را ببرم. اگر بخواهم بین لیگ قهرمانان و توپ طلا یکی را انتخاب کنم، لیگ قهرمانان را انتخاب می‌کنم که برنده شدم و از این عنوان بسیار خوشحالم.


او درباره فینال جام جهانی ۲۰۱۰ نیز گفت: ما شایسته پیروزی در سال ۲۰۱۰ مقابل اسپانیا بودیم اما آنها تیمی‌ باورنکردنی بودند و ما را شکست دادند. رسیدن به فینال یک دستاورد فوق‌العاده بود و من همیشه آرزوی آن را داشتم اما هنوز هم از باخت در آن مسابقه ناراحت هستم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *