ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: اربعین متعلق به خود مردم است و همه ما نیز عضوی از این مردم هستیم و در هر کجا هر کاری از دستمان برمی‌آید دریغ نمی‌کنیم و همگام با مردم پذیرای زوار اربعین خواهیم بود.


فرهاد زیویار، هفتم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لرستان در ایام اربعین حسینی توفیقی پیدا کرده که در مسیر زائران اربعینی قرار بگیرد شهرهایی مانند کوهدشت که معبر و دروازه‌های مراسم زیارت اربعین عتبات عالیات و امام حسین باشند، باید خیلی ارزش قائل باشیم.


وی ادامه داد: دنیای ظلم و جور و سلطه معمولاً قواعد و و سنت‌هایش بر اساس زر و رقابت‌های دنیوی است و ما با فرهنگی که از خودمان می‌خواهیم نشان دهیم و ظرفیت‌هایی که در دل مردم ما وجود دارد که ابراز محبت به خودمان و اهل بیت است نشان می‌دهیم اگر دنیایی وجود دارد برای این است که انسان به آن درجه واقعی خودش برسد، یعنی حد و حق انسان این رقابت‌های دنیوی و کوتاه‌بینانه نیست ضمن اینکه زندگی روزمره ما نیز در جای خودش است.


زیویار بیان کرد: این فرهنگ به دنیا نشان داده که مسلمانان به ویژه شیعیان ظرفیت‌هایی دارند که با همه عالم غیر قابل وصف است و آمادگی داریم پذیرای همه مهمانان داخل و خارج از کشور باشیم.


استاندار لرستان افزود: هر آنچه می‌بینیم ظرفیت‌های مردمی بوده و کار دولت نیست البته دولت نیز هر آنچه کمک لازم باشد انجام می‌دهد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *