اخیرا مقاله ی با عنوان Can detox tea help us lose weight  / تاثیر چای در کاهش وزن که در سایت alanwojcik منتشر شده را سعی کردیم با ترجمه ی خوب برای شما منتشر کنیم.

هزاران سال است که مردم سعی کرده اند بدن خود را از سموم مختلف پاک کنند.

امروزه نوشیدن دمنوش هایی که به سم زدایی بدن کمک می کنند به یک عمل رایج در بین بسیاری از افراد تبدیل شده است. حتی ممکن است افراد مشهور زیادی را در حال نوشیدن چای سم زدایی دیده باشید.

مانند سایر مکمل های غذایی، مواد تشکیل دهنده چای سم زدایی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تنظیم نمی شود. اخیراً برخی از چای ها و سایر محصولات کاهش وزن حاوی داروها و مواد شیمیایی خطرناکی هستند که بسته بندی نشده اند.

بنابراین، در حالی که برخی از چای‌های سم‌زدایی ممکن است حاوی ترکیبات طبیعی چای مانند برگ‌های چای باشند، برخی دیگر ممکن است حاوی مواد سمی یا حساسیت‌زا از جمله داروها باشند. قبل از استفاده از هر محصول سم زدایی حتما با پزشک خود صحبت کنید.

آیا چای سم زدایی به کاهش وزن کمک می کند؟

به طور کلی انواع مختلف چای مانند چای مریم گلی و … از نوشیدنی های بسیار محبوب و به طور کلی سالم هستند. اعتقاد بر این است که چای سبز حاوی مواد شیمیایی است که می تواند به کاهش وزن کمک کند. این مواد شیمیایی کاتچینین منبع معتبر نامیده می شوند. به نظر می رسد آنها چربی سوزی را در حین ورزش افزایش می دهند. با این حال، کارشناسان موافق هستند که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

Detox teas can also have a laxative effect and speed up food in your digestive tract. This can make the abdomen narrower and flatter. But detox teas do not actually eliminate or retain excess body fat. Instead, they can dehydrate your body.

You will never find a magic formula for weight loss, and the same is true of magical drinks such as detox tea. At first, you may lose extra weight, including water and waste, to become a little lighter. But there is no evidence that detox teas are used for significant and lasting weight loss.

در مورد چای سم زدایی، هیچ مطالعه بالینی وجود ندارد که ثابت کند آنها نوشیدنی خوبی برای کاهش وزن هستند. اکثر چای‌های سم‌زدایی همراه با دستورالعمل‌هایی برای رژیم غذایی و ورزش در طول دوره «پاکسازی» یک هفته یا بیشتر فروخته می‌شوند. این دستورالعمل ها ممکن است خوردن غذای سالم یا بسیار کم در طول روز را توصیه کند. اغلب، شرکت هایی که چای سم زدایی و سایر محصولات می فروشند، یک برنامه ورزشی منظم را توصیه می کنند، که به گفته آنها ممکن است به دفع سموم کمک کند.

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *