آموزش کادو کردن باکس های مستطیلی

آموزش کادو کردن باکس های مستطیلی

هدیه دادن و هدیه گرفتن از جمله روش های مرسومی است که معمولا در بسیاری از فرهنگ ها در روز های خاصی انجام می شود. به عنوان مثال یک فرد در روز تولد دوستش می خواهید به او هدیه بدهد، ولی آیا دقت کرده اید که هدیه را در چه  باکس هایی می توانید کادو کنید و به دوست خود هدیه دهید. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی آموزش کادو کردن باکس های مستطیلی بپردازیم پس با ویترین طور همراه ما باشید تا در این خصوص نکات بسیار مهمی به شما گفته شود.

 برای آموزش کادو کردن باکس های مستطیلی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

  • برای کادو کردن باکس های مستطیلی در ابتدا شما به کاغذ کادو چسب نیاز دارید. و کاغذ و چسب مربوطه باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. طرح بندی های مختلفی را نیز می توانید برای کاغذ های کادو انتخاب کنید.
  • در ابتدا شما باید جعبه مستطیلی که در آن هدیه را می خواهید قرار دهید روی کاغذ کادوی مورد نظر خود قرار داده و دقیقا متناسب با ابعاد، جعبه کاغذ کادو را برش بزنید.
  • در هنگام برش نیز باید در نظر داشته باشید که اندازه کاغذ کادو در مقایسه با ابعاد جعبه باید بزرگتر باشد چون برای کادو کردن لبه های آن را باید به خوبی تا بزنید. در عین حال میزان تا خوردن کاغذ کادو را می توانید تا صف هر ضلع جعبه مشخص کنید. در هنگام برش کاغذ کادو نیز باید دقت داشته باشید که خطوط برش را کاملا باید صاف در نظر بگیرید و اگر این موارد را رعایت کنید، نتیجه کار شما نیز بسیار بهتر خواهد شد.
  • در انتها وقتی که اندازه گیری و برش کاغذ کادو را انجام دادید، حال باید لبه های آن را نیز تا بزنید و باید از هر سمت، لبه های کاغذ کادو را نیز تا بزنید تا این لبه ها بر روی یک دیگر به خوبی قرار گیرند و برای محکم کردن بخش های لبه ، باید آن ها روی دیگر قرار داده و روی آن ها چسب بزنید.
  • به هیچ عنوان در هنگام تازدن نباید کاغذ حالت مچاله ای به خودش بگیرد. بعد از چسب زدن تمامی لبه ها، در نهایت کادو کردن باکس مستطیلی شما به پایان خودش می رسد. در نهایت می توانید برای ظریف کار بیشتر و تزیینات بیشتر از ربان و یا گل و یا پایپون نیز استفاده کنید و یک نتیجه بسیار عالی را شاهد خواهید بود.

ویترین طور فروشگاه آنلاین وسایل کادوئی

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی آموزش کادو کردن باکس های مستطیلی پرداختیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته بسیار مهمی که باید در هنگام کادو کردن در نظر بگیرید این است که کلیه مراحل گفته شده در این مقاله را باید به خوبی به انجام برسانید و در هنگام تا زدن نیز خطوط صاف باید مد نظر شما باشد. در نتیجه نکته مهم این است که اگر شما تمامی مراحل را به خوبی انجام دهید، نتیجه کار طبق چیزی خواهد بود که شما می خواهید .

 

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*