تهران- ایرنا- دادگاه عالی ورزش(CAS) درباره پرونده جنجالی دیدار فصل گذشته تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان رای خود را اعلام کرد.


به گزارش ایرنا،‌ دادگاه عالی ورزش امروز (سه‌شنبه) رأی پرونده دیدار سایپا و پیکان که مربوط به فصل گذشته لیگ برتر بود را اعلام کرد. بر اساس این رأی، درخواست تجدیدنظر باشگاه سایپا بابت رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در دیدار مقابل سایپا رد شد تا همان نتیجه قبلی در این بازی تایید شود. در آن دیدار پیکان ۲ بر یک برنده بازی شد. 


در رأی دادگاه حکمیت ورزش تاکید شده حکم کمیته استیناف فدراسیون ایران تأیید و باشگاه سایپا باید هزینه دادرسی را نیز پرداخت کرده و ۳ هزار فرانک بابت همین موضوع و سایر هزینه‌ها به باشگاه پیکان بپردازد.


در دور برگشت فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در دیدار این دو تیم‌، پیکان در اواخر بازی ششمین بازیکن تعویضی‌اش را به زمین فرستاد و باشگاه سایپا با توجه به قانون پنج تعویض در شرایط شیوع ویروس کرونا، حضور بازیکن ششم را غیرمجاز دانست. در ابتدا با رای کمیته انضباطی نتیجه این بازی سه بر صفر به نفع سایپا اعلام شد اما در ادامه کمیته استیناف اعلام کرد بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان پایان یافته است.



You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *