تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در وین اتفاق افتاد در چارچوب استراتژی کلی نظام بوده و در این میان پیشنهادات خوبی هم مطرح شد که قرار است توسط رییس کمیسیون به مسئولان مربوطه منتقل شود.


به گزارش ایرنا، محمود عباس‌زاده مشکینی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: بررسی مذاکرات وین نخستین دستور کار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بود تا مشخص شود استراتژی و راهبرد کشور با واقعیت صحنه چه میزان تطبیق دارد و چه کارهایی باید انجام داد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه تحلیل‌ها، نظرات و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد آنچه در وین اتفاق افتاده در چارچوب استراتژی کلی نظام بوده و جمهوری اسلامی ایران در موقعیت برتر قرار دارد.


عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: در این میان پیشنهادات خوبی هم مطرح شد که قرار است توسط رییس کمیسیون به مسئولان مربوطه منتقل شود.


وی ادامه داد: همچنین بررسی طرح نمایندگان با موضوع تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح هم از دیگر دستور کارهای اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار داشت.


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مواد و تبصره‌های این طرح مورد تصویب قرار گرفت و در روزهای آینده به هیات رییسه مجلس ارسال می‌شود تا برای تصویب نهایی در صحن علنی ارائه شود.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *