تهران – ایرنا – گسترش همکاری و اعلام نظر مرکز پژوهش‌ها در موارد ارجاعی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تاکید قرار گرفت.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا از اداره روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس و سردار محمد رضا یزدی رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

نگهداری در این نشست با اشاره به وجود روحیه مبارزه با فساد در پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس گفت: در ایام بررسی لایحه بودجه روحیه مبارزه با فساد در پژوهشگران مرکز پژوهش ها موج می زد و مقابل کوچکترین تضییع حقی واکنش نشان می دادند.

وی سپس با تشریح ظرفیت های مرکز پژوهش ها، افزود: بانک آماری خوبی در مرکز پژوهش های مجلس جمع شده و بیش از ۱۳ هزار گزارش تا به امروز در این مرکز پژوهشی نوشته شده است که محل خوبی برای سیاستگذاری است.


نگاهداری با بیان اینکه مطالعات خوبی در زمینه‌های مختلف در مبارزه با فساد شده است، گفت: مرکز پژوهش ها این آمادگی را دارد که در مورد درخواست ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، نظرات کارشناسی خود را اعلام کند.

سردار یزدی هم در این نشست به تشریح رویکردهای جدید ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و تشکیل کمیته های جدید در این ستاد پرداخت.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *