تهران- ایرنا- معاون امور مجلس رییس‌جمهور گفت: منع واردات خودرو تا پایان اردیبهشت‌ماه است، اما پس از آن می‌توان در این خصوص تصمیم گرفت و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سید محمد حسینی» در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع واردات خودرو از وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال شده است، همچنین در دولت نیز بارها و بارها مطرح شده که روند فعلی این صنعت مطلوب نیست.


وی با اشاره به گلایه‌های جدی رهبر معظم انقلاب در خصوص کیفیت خودروهای تولید داخل، بیان‌داشت: در این زمینه دولت به‌جد در حال فعالیت است و به‌طور قطع نظر نمایندگان مجلس نیز برایمان محترم است که چطور می‌توان از این وضعیت عبور کرد.


حسینی گفت: مباحثی همچون واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی و از آن طرف، نظارت دولت بر آن، همچنین موضوع واردات خودرو جزو مواردی است که مطرح است.


وی ادامه‌داد: باید تغییر و تحولی در این حوزه انجام شود و دولت و وزارت صمت نیز اقدامات جدی در برنامه‌هایشان طراحی کرده‌اند.


معاون امور مجلس رییس‌جمهور تصریح‌کرد: با توجه به اینکه دولت کارهای بزرگ را در برنامه‌های خود دارد، مساله خودرو و سایر مشکلات باید به سرعت رفع شود تا دیگر مساله دولت و وزارت صمت نباشد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *