تهران- ایرنا-نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در موردانتصابات در این وزارتخانه قانع شدند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی امروز-یکشنبه ۱۰  اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی بررسی سوال سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.


در خلاصه سوال آمده است: چرا اکثر انتصابات معاونان و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه هستند؟


در ادامه حجت الله عبدالملکی در پاسخ به این سوال گفت: ۳۰۰ نفر از انتصابات از سازمان‌های تابعه در این وزارتخانه انجام شد که از این تعداد ۲۳۷ نفر از همکاران وزارتخانه هستند. ۲۴ نفر هم افرادی هستند که قبلا در وزارتخانه مسئولیت داشتند ولی به دلیل مسائل سیاسی کنار رفته بودند که بنده این افراد را بازگرداندم.  ۲۹ نفر هم جوانان انقلابی گام دومی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هستند که بر اساس تجربه و تخصص این افراد انتخاب شدند.


وزیر تعاون هرگونه انتصابات سفارشی و توصیه‌ای را تکذیب کرد و توضیحاتی را در مورد شاخص های انتخاب مدیران ارائه داد.


در ادامه موسوی لارگانی برخی موضوعات را در مورد انتصابات مطرح کرده و اعلام نمود از پاسخ های وزیر قانع نشده است، لذا پاسخ های وزیر به رای نمایندگان گذاشته شد.


در پایان نمایندگان با ۱۲۲ رای موافق و۱۰۱ رای مخالف از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از پاسخ های وزیر قانع شده اند.







آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *