تهران- ایرنا- رییس جمهور با ابراز تاسف و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان در حادثه سیل در استهبان، به وزیر کشور  مأموریت داد تا ضمن حضور در مناطق سیل‌زده، به بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان بپردازد.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با ابراز تاسف و اندوه از جان باختن و ناپدید شدن شماری از هموطنان، به وزیر کشور ماموریت داد ضمن حضور در مناطق سیل‌زده و بررسی آخرین وضع سیل‌زدگان، به قصور و تقصیرهای احتمالی در این حادثه رسیدگی کند.


رییس جمهور در بخشی از این پیام نوشت که حادثه ناگوار طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در استهبان فارس و جان باختن و ناپدید شدن شماری از هموطنان عزیز موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.


آیت الله رییسی با ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده، از درگاه خداوند متعال برای جان‏باختگان این رخداد تلخ رحمت و مغفرت الهی مسألت دارم.


در پی بارش شدید باران فصلی عصر روز گذشته در ارتفاعات بین نیریز و استهبان و طغیان روخانه و جاری شدن سیل در این منطقه، تاکنون ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مفقود شده است.پزشکی قانونی استان فارس اسامی ۲۰ قربانی سیل روز گذشته استهبان را اعلام کرد.



You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *