صد روز با دولت مردم؛


سفرهای استانی رییس جمهور؛‌ عزم جدی دولت سیزدهم برای عمل به وعده ها


تهران-ایرنا- «قرار نبود که از درد مردم بی‌خبر باشیم…. قرار نبود که از آمدن به میان مردم واهمه…


  • تصمیمات کوتاه مدت و میان مدتی برای حل برخی مشکلات قم اتخاذ شد

    تهران – ایرنا – عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت و مجلس فعلی بر این است که با همکاری هم در میان مدت و بلند مدت نسبت به رفع فقر و استضعاف از جامعه اقدام‌های جدی داشته باشند.


    مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایرنا گفت: هیچ‌کس مدعی نیست که در کوتاه‌مدت همه مشکلات رفع می‌شود اما رویکرد دولت سیزدهم بر رفع مشکلات و کاهش محرومیت در جامعه و در کنار مردمی بودن است.


    نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود:  آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و کابینه وی در کنار مردم هستند، در جریان سفرهای استانی رییس جمهور از نزدیک مشکلات مردم را می‌شنیدند و در جریان جزییات مشکلات و محرومیت‌های جامعه قرار می‌گرفتند.


    عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: این رویکرد آیت‌الله رییسی و کابینه وی برای شناخت مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها در حالی است که رییس جمهور قبلی به خاطر کرونا یک سال و نیم در کاخ خود بود و حتی تعدادی از وزرا از اینکه به رییس‌جمهور دسترسی نداشتند، گله‌مند بودند.


    یوسفی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم برخلاف رویکرد دولت قبل که سیاست خارجی خود را بر مبنای رابطه با چند کشور غربی پایه‌گذاری کرده بود، ارتباط با کشورهای مختلف به ویژه کشورهای منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار داده و حضور در پیمان شانگ‌های و همچنین ارتباط دوجانبه و انعقاد پیمان‌های دوجانبه با کشورهای مختلف از جمله اقدامات آیت‌الله رییسی در مدت کوتاه شش ماه گذشته است.


    وی افزود: آیت‌الله رییسی پس از سفر به روسیه، از کاخ کرملین به طور مستقیم به مناطق سیل زده کرمان رفت و در کنار مردم حضور یافت  و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به آنها قرار گرفت و این خود گواهی بر این مدعاست که رویکرد دولت فعلی بر این است که با مردم و در کنار مردم باشد.


    نماینده مردم اهواز در مجلس یادآور شد: رویکرد دولت و مجلس فعلی بر این است که با همکاری هم در میان مدت و بلندمدت نسبت به رفع مشکلات و رفع فقر و استضعاف از جامعه اقدامات جدی داشته باشند اما آنچه که مهم است این است که مردم در کوتاه مدت نیز نتیجه این اقدامات را مشاهده کنند.



    آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

  • You might also enjoy:

    Leave A Comment

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *