ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حمایت از پلیس را حمایت از امنیت و اقتدار جامعه دانست.


“عبدالرضا مصری” در دیدار با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس با وجودی که مسئولیت بسیار سنگینی در حوزه تامین نظم و امنیت دارد و دشمنان نیز هجمه های زیادی وارد می کنند، توانسته سربلند از ماموریت های محوله خارج شود.


نماینده کرمانشاه در مجلس ادامه داد: نگاه اعتقادی نیروهای پلیس به انجام درست وظایف محوله و شرافت و شهامت آنها در اجرای کارها و ماموریت ها باعث شده است امروز امنیت جامعه در سطح قابل قبولی باشد.


مصری همچنین از حمایت مجلس از پلیس جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: همه ما بر این اعتقاد هستیم که حمایت از پلیس به معنای حمایت از امنیت و اقتدار جامعه است که از این پس بیشتر در دستور کار نمایندگان ملت در مجلس انقلابی قرار خواهد گرفت.


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به برخی معضلات و مشکلات اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از این معضلات موضوع مواد مخدر و وجود تعداد زیاد معتادان متجاهر در سطح شهرها و حتی روستاهاست.


وی با بیان اینکه کرمانشاه نیز مانند بسیاری استانهای کشور از موضوع اعتیاد و حضور معتادان متجاهر رنج می برد، گفت: مسئله ای که ابتدا باید به آن توجه شود فراهم کردن مکان های مناسب برای نگهداری این افراد و سپس کمک به آنها جهت رهایی از دام اعتیاد است.


مصری با بیان  اینکه رهاسازی معتادان متجاهر در سطح شهرها و روستاها باعث افزایش سرقت خصوصا سرقت های خرد می شود، گفت: علاوه بر فراهم کردن شرایطی برای نگهداری مناسب آنها، باید شرایطی فراهم کرد که این افراد پس از ترک اعتیاد و بازگشت به دامان جامعه، مجددا وسوسه استفاده از مواد و افتادن دوباره در دام آن نشوند.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع مهم دیگری که باید حتما مورد توجه قرار گیرد توجه و حمایت از افرادی است که توانسته اند خود را از دام اعتیاد رهایی بخشیده و سالهاست برای نجات دیگران تلاش می کنند.


وی با بیان اینکه گاهی اوقات در جلسات و انجمن های افراد بهبود یافته از دام اعتیاد شرکت می کنن، گفت: بدون شک این افراد با توجه به گذشته و سابقه ای که داشته اند می توانند در پیشگیری از ابتلای بسیاری از افراد به اعتیاد کمک های شایانی کنند.


مصری در پایان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با سردار حاجیان فرمانده جدید انتظامی کرمانشاه، وی را از جمله فرماندهان باتجربه و کاردان انتظامی دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور وی شاهد ارتقاء امنیت در این استان باشیم.


در این دیدار “محمد رشیدی” دیگر نماینده کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت و انتصاب سردار حاجیان به عنوان فرمانده انتظامی کرمانشاه را تبریک گفت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگربهترین مشاورین کسب و کار چه ویژگیهایی دارند

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *